سه شنبه 23 اسفند 1390-0:53

ادیانی:ناگفته ها را نمی گویم

نماینده مردم قائم شهر گفت:در این انتخابات هیچ شخص پیروز یا شکست خورده ای نداریم/کسی از من انتظار نداشته باشد ناگفته های انتخابات را بیان کنم/ آمدند برای کاندیداها شبیه سازی کردند و این یعنی کثیف ترین کار انتخاباتی!/گله ای  ندارم و از هیچ کس شکایت نکردم .


مازندنومه،خبر ارسالی دفتر ارتباطات مردمی:سیدعلی ادیانی - نماینده هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی-در همایشی در سالن تختی قائم شهر  پس از اخذ بیش از 51هزار رای از مردم حوزه انتخابیه،بین علاقه مندانش حضور یافت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس هشتم با بیان این که در این انتخابات  هیچ شخص پیروز یا شکست خورده ای نداریم و پیروز شهدا، ملت ایران ، انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه ماست که با اقتدار با دنیا سخن گفت، تاکید کرد: پیروز مردم شریف حوزه انتخابیه هستند که آرای پاک دادند و  این پیروزی نشاط اجتماعی دارد.

 نائب رئیس کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس افزود: در مجلس هشتم کارهای مهم و بزرگی صورت گرفت و این منتخبان باید این کارها و اقدامات شایسته را  چند گام به جلو ببرند و احیاناً  اگر وعده ای هم د اده اند ، بتوانند پایش بایستند.

 ادیانی راد گفت: از بیش از 51هزار رای پاکی که مردم شریف حوزه انتخابیه (از کوه تک تا اوی تک) به اینجانب اختصاص دادند ، صمیمانه قدردانی می کنم و به دستان تک تک مردان مرد بوسه و در برابر خانم های شیرزن متواضعانه سرخم می کنم.

 
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رای مال من و تو نیست،سرمایه اجتماعی و ملی است .

بر اساس این گزارش،ادیانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که  کسی از من انتظار نداشته باشد ناگفته های انتخابات را بیان کنم،افزود:مطمئن باشید درباره نطق هایی که کردند و شب نامه هایی که پخش کردند و...حرف های زیادی دارم.

وی ادامه داد: در  کشور، جریانی حساب شده را سازماندهی و آمدند برای کاندیداها شبیه سازی کردند و این یعنی کثیف ترین کار انتخاباتی!

این نماینده با بیان این که چهار سال به بهانه های مختلف از نساجی بگیر تا موارد دیگر در سوادکوه تخریب مان کردند ،گفت: خانه به خانه رفتند و آن قدر بی تدبیرانه و بداخلاقانه عمل کردند و حرف هایی زدند که در پایین ترین سطح فکری بود.

ادیانی اظهار داشت: همه آنها را من بخشیده ام و هیچ گله ای ندارم و از هیچ کس شکایت نکردم،اما دستگاه های نظارتی ، مسئولان اجرایی ، امنیتی و سیاسی مسئول این کار هستند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: مجلس جای درخشیدن است ، هرکس می تواند قدرتمند در مجلس بدرخشد و دفاع از حقوق مردم نماید و این دیگر بی شرمی و شبیه سازی ندارد!

ادیانی گفت: هر کجا که باشم سرباز مردم هستم و خدمت خواهم کرد،من با رای همین مردم در مجلس هشتم حضور یافتم و به این مردم افتخار می کنم.