دوشنبه 29 اسفند 1390-0:33

نوروزنامه(2)

گفت و گوی ويژه نوروزي با مسئولان؛انوشیروان محسنی:در 12 سال اخیر هیچ وقت در ایام نوروز به مسافرت نرفتم و امسال می خواهم به زیارت خانه خدا بروم/عبدالوحید فیاضی:بهترین عید مربوط به دوران کودکی ام است که در کنار پدر و مادر بودیم .


مازندنومه:طبق سنوات گذشته بسته های ويژه نوروزي را آماده کرده ایم که در چند باکس تقدیم مخاطبان می شود.در این بسته ها به سراغ برخی مسئولان استان رفته ایم و سئوال هایی را از آن ها پرسیده ایم.پرسش های اصلی ما بدین قرارند:خاطره انگیزترین عید شما کدام عید بوده است؟ و مهم ترین رویداد سال 90 کدام رویداد بود؟در زیر یک نماینده مجلس هشتم و یک منتخب مجلس نهم به این پرسش ها پاسخ داده اند.

--------------------------

*محسنی:عید 91 خاطره انگیزترین عید من است

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که خاطره انگیزترین عید مربوط به کدام سال بوده است ، گفت:‌به نظر من عیدی که در پیش دارم خاطره انگیز خواهد بود.

انوشیروان محسنی ، اظهار داشت:در 12 سال اخیر هیچ وقت در ایام نوروز به مسافرت نرفتم و امسال می خواهم به زیارت خانه خدا بروم.

وی در خصوص مهمترین اتفاق در سال جاری به جز انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد:مصوبه مجلس در خصوص شکایت کمیسیون بهداشت و درمان از پرداخت نشدن بودجه بخش سلامت به نظر من مهمترین اتفاق سال 90 بود.

محسنی ، یادآور شد:دولت سه میلیارد دلار سهم بخش بهداشت و درمان را باید پرداخت می کرد که از انجام این کار سر باز زد، کمیسیون بهداشت هم شکایت کرد و برای نخستین بار در نظام قانونگذاری کشور این اتفاق روی داد و شورای نگهبان هم رای مجلس را تایید کرد.

وی اظهار داشت:‌عید را به همه مردم کشور ، مردم خوب مازندران و به ویژه مردم نوشهر و چالوس و همکاران مازندنومه تبریک می گویم.

*فیاضی:بهترین عید مربوط به دوران کودکی ام است

منتخب مردم نور و محمودآباد گفت:بهترین عید مربوط به دوران کودکی ام است که در کنار پدر و مادر بودیم .

عبدالوحید فیاضی ادامه داد:نوروز سال 62 در جبهه بودم که آنجا هم حال و هوای خاصی حاکم بود.

وی بیداری اسلامی را مهمترین اتفاق سال 90 عنوان کرد و افزود:جنبش بیداری اسلامی توانسته جهان را به سمت تغییر جدی ، عدالت خواهی و اسلام خواهی ببرد.