پنجشنبه 3 فروردين 1391-14:54

حسینی:از همه مسئولان برنامه سالانه می خواهم

منتخب مردم قائم شهر و سوادکوه و جویبار در مجلس گفت:باید مسافران را به توریست و توریست را به منبع اشتغال تبدیل کنیم/ مردم ما بیکاره نیستند،بلکه بیکارند/سهم سوادکوه از مسافران تنها بار ترافیکی و زباله است/مجمع نمایندگان استان مازندران باید توسعه استانی را در اولویت فعالیت های خود قرار دهد/مردم از وعده ها خسته شده اند/مردم سابقه خوشی از ارتباط بین دو نماینده فعلی ندارند/من و آقای علیپور در قبل و بعد از انتخابات هیچ مشکلی با هم نداشته ایم.


مازندنومه؛گزارش ارسالی مهمان،عمران اکبرنژاد:منتخب مردم سوادکوه، قائم شهر و جویبار در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مسافران را به توریست و توریست را به منبع اشتغال تبدیل کنیم.

سید هادی حسینی که به تازگی با کسب بیش از 56 هزار رای مردم سوادکوه، قائم شهر و جویبار به مجلس شورای اسلامی راه یافته، در جمع متخصصان دانشگاهی حوزه انتخابیه اش با قدردانی از اعتماد مردم حوزه انتخابیه گفت: از خداوند بزرگ سپاسگزارم که به من فرصت خدمت داد.

 وی با بیان این مطلب که حوزه انتخابیه مملو از استعداد برای توسعه است، گفت: وجود نیروی انسانی توانمند که به عنوان اساس و پایه هر توسعه ای مطرح می شود، مهمترین رکن توسعه منطقه است.

 حسینی، عوامل طبیعی را دومین رکن توسعه ذکر کرد و افزود: خداوند شرایط لازم شامل آب و هوا و خاک مناسب را برای توسعه در اختیار ما قرار داده است و مشکل ما مدیریت بر منابع خدادادی توسعه است.

وی با تاکید بر این مطلب که زیر ساخت ها به عنوان یکی از عوامل مهم توسعه محسوب می شود، خاطر نشان کرد: ما در زیر ساخت های حوزه انتخابیه برای توسعه با مشکل جدی مواجه هستیم.

 وی به بیکاری در شهرستان سوادکوه اشاره کرد و گفت: مردم ما بیکاره نیستند که بدون کار و تلاش خواستار کمک باشند بلکه بیکار و خواستار در اختیار قرار گرفتن فرصت کار هستند.

 حسینی به حضور مسافران در شهرستان سوادکوه اشاره کرد و گفت: سهم سوادکوه از مسافران تنها بار ترافیکی و زباله است و دولت باید ظرفیت ایجاد کند و مسافر تبدیل به توریست و توریست به اشتغالزایی برای مردم تبدیل شود.

 منتخب مردم سوادکوه، قائم شهر و جویبار در مجلس نهم شورای اسلامی با انتقاد از نبود کارشناسی بلند مدت در خروج دام از جنگل، گفت: خروج دام از جنگل، دامدار تولید کننده را به فرد مصرف کننده تبدیل کرده است.

 وی گفت: در توریسم و کشاورزی هم کار جدی انجام نشده است و تولید برنج نیز به صورت سنتی و بدون استفاده از کشت های جایگزین انجام می شود.  در توریسم و کشاورزی هم کار جدی انجام نشده است و تولید برنج نیز به صورت سنتی و بدون استفاده از کشت های جایگزین انجام می شود.

 وی ملاک موفقیت یا ضعف مدیران را در اعلام برنامه ها و بررسی کارنامه آنان ذکر کرد و گفت: از همه مسئولان برنامه سالانه را دریافت خواهم کرد و در پایان سال با بررسی عملکردها ، به کارنامه شان دست خواهیم یافت.

 حسینی، استفاده از اصطلاح "اجرایی شدن" را نادرست توصیف کرد و افزود: برای هر پروژه باید زمان بندی مشخص شود در غیر این صورت به ضرر ما خواهد بود و از اصطلاح اجرا شدن نه اجرایی شدن که از ابتدای طرح ها به ادبیات مسئولان وارد شده است، در پایان به ثمر نشستن طرح ها استفاده گردد.

 وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص این که افزایش تملک دارایی از 30 میلیارد ریال در ابتدای دولت نهم به 100 میلیارد ریال حال حاضر، تاثیر ملموسی در زندگی مردم سوادکوه نداشته است، گفت: عدم تاثیر طرح ها و پروژه ها در زندگی مردم باید علمی بررسی شود و برخی از طرح ها و پروژه ها نیز در بلند مدت به نتیجه می رسد.

حسینی به تعطیلی صنایع اشاره کرد و گفت: برخی از صنایع تعطیل شد و جایگزینی هم برای آن ایجاد نشد.

منتخب مردم با تاکید بر این مطلب که مجمع نمایندگان استان مازندران باید توسعه استانی را در اولویت فعالیت های خود قرار دهد، گفت: ما تنها شهرستانی فکر کرده ایم و در فضای توسعه استانی باید تلاش گسترده تری انجام دهیم.

 حسینی به مشکلات عمده سوادکوه اشاره کرد و گفت: مردم از وعده ها خسته شده اند و ما در حد توان خود سعی خواهیم کرد در خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم.

 وی به مشکل جدی اعتبار توسط راه و ترابری اشاره کرد و گفت: زیر ساخت ها برای توسعه شهرستانها مهم و زیر بنایی است و پیگیری های انجام شده برای 4 بانده شدن محور سوادکوه جدی نبوده است.

سید هادی حسینی نماینده مردم سوادکوه، قائم شهر و جویبار درمجلس نهم شورای اسلامی به استفاده از نظرات نخبگان و مردم برای حضور در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: صفحه برجسته فعالیت من در مچلس شورای اسلامی، حوزه اقتصادی خواهد بود تا در حل مشکلات حوزه انتخابیه فعالانه تلاش کنم.

مدیر کل سابق تربیت بدنی مازندران که سابقه مدیریت برگزاری جام جهانی کشتی را نیز در کارنامه خود دارد، خاطر نشان کرد: در فراکسیون ورزش حضور فعالی خواهم داشت و هیچگاه توجه به استعدادها و مشکلات ورزشی را فراموش نخواهم کرد.

وی با تاکید بر این مطلب که وارد فراکسیون های سیاسی نخواهم شد، افزود: وجود کمسیون حمل و نقل در مجلس خالی است.

وی به تشکیل کارگروه هایی با هدف بررسی استعدادها و مشکلات حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: از کارشناسان مختلف که در حوزه های گوناگون دارای تخصص هستند، برای تشکیل کارگروه های تخصصی استفاده خواهم کرد.

حسینی، به ارتباط دو نماینده حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: مردم سابقه خوشی از ارتباط بین دو نماینده ندارند و من و آقای علیپور در قبل و بعد از انتخابات هیچ مشکلی با هم نداشته ایم.

وی افزود: ما دو نماینده سعی می کنیم با توافق کامل یکدیگر در مسیر حل مشکلات منطقه از طریق مسئولان کشوری و استانی هم گام باشیم.

عضو مجلس نهم شورای اسلامی از رایزنی ابتدایی دو نماینده حوزه انتخابیه سوادکوه، قائم شهر و جویبار با مسئولین کشوری خبر داد و گفت: برخی از جلسات توسط برادر علیپور و برخی دیگر توسط این جانب با حضور دو نماینده هماهنگی شده است.

وی ائتلاف در خدمت رسانی به مردم توسط دو نماینده را موجب هم افزایی دانست و خاطر نشان کرد: من و جناب آقای علیپور جانباز انقلاب اسلامی هستیم و سرباز ولایت خواهیم بود.

 سید هادی حسینی با تاکید بر این مطلب که توسعه تنها در بخش اقتصادی و عمرانی تعریف نمی شود، گفت: ستون اصلی توسعه در فرهنگ است.

 نماینده مردم سوادکوه، قائم شهر و جویبار به اخلاق قرآنی در انتخابات اخیر اشاره کرد و افزود: متاسفانه شایعات و تخریب و به چالش کشیدن افراد در این انتخابات زیاد به چشم خورد که بیانگر دور بودن برخی ها از اخلاق و تربیت قرآنی بود.


ایمیل خبرنگار:(akbarnjad.omranakbarnjad.omran@gmail.com)