پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391-22:6

بخشدار دودانگه:بعضی شوراها و دهیاران هیچ حرکتی ندارند

احمدرضا بکران بهشت گفت:ضروری است کسانی که با نگرش غیر از کار جمعی به عضویت شوراها درآمده‌اند نگاه خود را تغییر دهند و مردم هم توجه کنند و در انتخابات آینده شورا، افرادی که دارای منش شورایی هستند انتخاب کنند.


مازندنومه،خبر ارسالی بخشداری دودانگه:احمدرضا بکران‌بهشت در جمع اعضای شوراهای منطقه دو‌دانگه ساری اظهار داشت: شورا مظهر مردم‌سالاری دینی است.

بخشدار دو‌دانگه با اشاره به تاکیدات دین در اهمیت و ضرورت شورا تصریح کرد: استفاده از شورا و خرد جمعی مورد توجه آموزه‌های دینی قرار دارد.

به گزارش مازندنومه، وی با بیان اینکه شورا یک نهاد جمعی تصمیم‌گیری مبتنی بر شیوه دموکراسی است، ادامه داد: در چنین چهارچوبی برای تک روی‌های فردگرایانه جایی باقی نمی‌ماند.

 بکران‌بهشت متذکر شد: بنابراین ضروری است این دست از افرادی که با نگرش غیر از کار جمعی به عضویت شوراها درآمده‌اند نگاه خود را تغییر دهند و مردم هم توجه کنند و در انتخابات آینده شورا، افرادی که دارای منش شورایی هستند انتخاب کنند.

 وی خاطرنشان کرد:‌انقلاب اسلامی بر مبنای آموزه‌های دینی در چهارچوب هدف سلبی خود با استبداد و خود رایی فرمانروابان مبارزه کرد و تحقق مشارکت عمومی مردم در تعیین سرنوشت را به عنوان یک اصل برگزید و اصل ارزشمندی را مورد توجه قرار داد.

بخشدار دو‌دانگه یادآور شد: دهیاران و شوراها باید با هم تعامل داشته باشند و چنانچه غیر از این باشد نباید انتظار یک روستای امن و با آرامش را داشته باشیم.

وی با قدردانی از عملکرد دهیاران و شوراها که امور مردم را پیگیری می‌کنند، گفت: بعضی شوراها و دهیاران هیچ حرکتی ندارند.

 این مسئول ، شوراها را ارکان اصلی در تصمیم‌گیری و دهیاران را بازوان اجرایی اعلام کرد.