سه شنبه 19 ارديبهشت 1391-13:6

جهش،داوران خود را شناخت

هیات انتخاب و داوری جشنواره فیلم صنعتی مازندران معرفی شدند/علی دنیوی،علیرضا عسگریان و اویس رضوانیان به عنوان هیات انتخاب و داوران بخش ره آورد صنایع دومین جشنواره فیلم صنعتی مازندران معرفی شدند.


مازندنومه،خبر ارسالی روابط عمومی جشنواره فیلم صنعتی مازندران:بر اساس این گزارش علی دنیوی ساروی متولد 1345 ساری ، دارای مدرک کاردانی سینما و کارشناسی مطالعات ارتباطی و فناوری اطلاعات است.

وی فعالیت خود را از سال 1363 با نویسندگی آغاز و با مسئولیت در انجمن سینمای جوانان دفتر ساری ادامه داد .

از فعالیت های شاخص وی می توان به مجموعه تلویزیونی از نوا تا نگاره ( تأملی در هنر ایران ) ،ساخت فیلم تلویزیونی پیش از خاموشی، ساخت مجموعه های مستند برای شبکه های ملی( بازار تبریز، در گذرگاه نور و خرمی، و سبزی می دمد بر زمین ، نگاه شقایق ها ، پرستش بهاری) اشاره کرد .

علیرضا عسگریان هم متولد 1355 شیراز، فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران است .وی عضو انجمن متفكرين ايران است  و یک دهه است که به عنوان گوينده اخبار سياسي شبكه بين المللي خبر صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران فعالیت می کند.

وی گویندگی تعدادی از مستند های صنعتی را در پرونده خود دارد و همچنین از سال 1387 تا 1390به عنوان مشاور مدیر کل و رئيس اداره روابط عمومي فرودگاه بین المللی امام خمینی ( ره ) فعالیت می کند. سردبير سرويس خبري شركت مادر تخصصي فرودگاه هاي كشور، كسب عنوان نخست گويندگي اخبار تلويزيون در جشنواره دهم و يازدهم توليدات مراكز استان ها از دیگر تجربیات اوست.

اما اويس رضوانيان متولد  ۱۳۶۰بابل و دانشجوي دكتراي حقوق بين الملل، گرايش حل و فصل اختلافات تجاري و صنعتي  دانشگاه ژنو است.

وی كارشناسي ارشد حقوق گرايش داوري تجارت بين الملل را از  دانشگاه استكهلم دریافت کرده و همچنین كارشناسي ارشد مديريت اجرايي را در دانشگاه علم و صنعت ايران گذرانده است.  گرايش حل و فصل اختلافات تجاري و صنعتي - دانشگاه ژنو و مدير پروژه مستندسازي تجربيات مديران پتروشيمي كشور از دیگر تجربیات اوست.

تمرکز تحصیلی و فعالیت  وی در داوري تجارت بين الملل قراردادها و دعاوي صنعتي و ساختماني ،شيوه هاي جايگزين براي حل و فصل اختلافات تجاري و صنعتي بوده است .همچنین چندین مقاله از وی در روزنامه شرق به چاپ رسیده و از سال های دور با مطبوعات و سینما ارتباط تنگاتنگی داشته است .

خاطرنشان می کنیم جشنواره ملی فیلم صنعتی  جهش مازندران از 25 تا 28 اردیبهشت همزمان با تهران در شهرهای نوشهر،آمل و ساری برگزار خواهد شد .