چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391-9:36

آغاز دریا/رضایی:از شهروندان ورودی نمی گیریم

فرماندار چالوس گفت:طرح سالمسازی دریا در غرب مازندران از سوی استانداری به فرمانداری چالوس محول شد/هرگونه پرواز تفریحی بر فراز سواحل دریا در غرب مازندران ممنوع است/در اختیار گذاشتن قایق های تندور و پرداخت معوقه های ناجیان بخشی از درخواست های ما از استان هست+عکس


مازندنومه،محمد حسین ملایی کندلوسی: فرماندار چالوس گفت: هرگونه پرواز تفریحی در فضای طرح سالمسازی دریا در غرب مازندران ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.

سید قدیر رضایی در نشست طرح سالمسازی دریای غرب مازندران گفت: همایش طرح سالمسازی دریا کار نو و جدیدی است که چالوس بتواند پاسخگوی نیاز مردم، مسافران و گردشگران باشد.

وی به طرح سالمسازی دریا اشاره کرد و عنوان داشت: امروز در زمینه طرح سالمسازی دریا به جایگاه بسیار خوبی دست یافته ایم.

رضایی گفت: طرح سالمسازی دریا در غرب مازندران از سوی استانداری به فرمانداری چالوس محول شد و ما نیز آمادگی داریم در خدمت مسافران و مهمانان در سواحل غرب مازندران باشیم.

وی گفت: در اختیار گذاشتن قایقهای تندور برای کنترل بهتر سواحل دریا و نیز پرداخت معوقه های ناجیان غرب مازندران بخشی از درخواست های ما  از استان هست.

فرماندار چالوس اظهار داشت: برای آماده سازی طرح دریا فرصت کمی باقی مانده است و در این مدت مسئولان باید دوندگی بیشتری از خود نشان دهند تا همه چیز مهیای خدمات رسانی به شهروندان ، مسافران و گردشگران باشد.

رضایی ادامه داد: مقوله فرهنگی در راس همه امور و کارهاست و  همه دستگاههای اداری باید در این باره برنامه ریزی و حرکت کنند.

مسئول طرح سالمسازي دريا در منطقه غرب مازندران بیان داشت: در سواحل غرب مازندران اجازه نمی دهیم گناهی رخ دهد و در این راه نیروی انتظامی با هرگونه ناهنجاری در سواحل برخورد خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه حفظ و حرمت نگه داشتن خون شهدا بسیار مهم است گفت: به فرهنگ و اعتقادات مردم چالوس قابل احترام است و در مقابل کسانی که شأن و فضای فرهنگی چالوس و قانون را زیر پا بگذارند برخورد می شود.

رضایی درباره گرفتن ورودی در طرح دریا اظهار داشت: از شهروندان چالوسی در ورودی طرح سالمسازی دریا و حتی نمک آبرود نباید ورودی گرفته شود چرا که آنها شهروندان ما هستند.

وی افزود: هدایتگر طرح دریا در ورودی شهر بسیار مهم است زیرا افراد از این طریق می توانند از فاصله و مسیر خود تا طرح دریا آگاهی یابند و هدایت شوند.

این مسئول گفت: هرگونه پرواز تفریحی تفریحی اعم از کایت و هواپیمای یک نفره ، پاراگلایدر و... بر فراز طرح سالمسازی دریا در غرب مازندران ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.