پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391-0:15

روحانی:اختلافات خودتان را درز ندهید

 امام جمعه بابل گفت: آقایان! اگر اختلافی با هم دارید میان خودتان حل کنید و اینها را به بیرون درز ندهید/ جبهه بندی های انتخابات مجلس نهم باید پس از انتخابات دفن بشود.


مازندنومه،خبر ارسالی دفتر امام جمعه بابل: حجت الاسلام و المسلمین مجتبی روحانی با انتقاد از بروز اختلاف بین مسئولان و کشاندن آن به میان رسانه ها،گفت: جای تاسف است که شاهد مشاجراتی در راس هرم جامعه میان روسای قوا و افراد دیگر هستیم که متاسفانه این مشاجرات در مطبوعات  و رسانه ها نیز بروز پیدا کرد.

وی ادامه داد: این اختلافات ولو ممکن است عمیق نباشد و اختلاف نظر و سلیقه در اجرای برخی امور باشد،وقتی به تقابل میان روسای قوا کشیده می شود به درون جامعه نفوذ پیدا کرده، موجب نگرانی جامعه و خوشحالی دشمنانی می شود.

روحانی خطاب به مسئولان ارشد کشور خاطرنشان کرد: آقایان اگر اختلافی با هم دارید میان خودتان حل کنید و اینها را به بیرون درز ندهید.

وی ایام انتخابات را زمان به اوج رسیدن منازعات سیاسی بیان کرد و با اشاره به پایان انتخابات مجلس گفت: هر چه اختلاف در جبهه بندی ها در جامعه صورت گرفته است همین امروز به پایان برسد و جبهه بندی های انتخابات مجلس نهم باید پس از انتخابات دفن بشود.