جمعه 22 ارديبهشت 1391-1:12

بوی خوش بهارنارنج(1)

20 نفر در رقابت عرق گیری بهار نارنج شرکت کردند/استاندار و شهرداری ساری حمایت ویژه‌ای از برگزاری جشنواره عرق‌گیری بهار نارنج داشتند(گزارش تصویری از جشنواره بهارنارنج)


مازندنومه،کلثوم فلاحی:جشنواره عرق گیری بهارنارنج عصر روز پنج شنبه در ساری آغاز به کار کرد.

علیرضا حمیدی در پاسخ به این سئوال مازندنومه که چه چیز باعث شد نسبت به برگزاری جشنواره عرق‌گیری بهار نارنج ، اقدام کنید، گفت:‌ این خلا را احساس کردیم و دیدیم برخی شهرها با کمترین امکانات، بیشترین بهره برداری را دارند و ما اینجا چیزی داریم که اصلا به نمایش درنیامده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ساری ادامه داد:‌با توجه به معضلی که در خصوص برخورد مردم با درختان نارنج داشتیم به این نتیجه رسیدیم که این جشنواره را برگزار کرده و بهار نارنج را محور قرار دهیم.

 این مسئول در پاسخ به این سئوال که چه حمایت‌هایی از برگزاری جشنواره صورت گرفته، بیان داشت: شخص استاندار و شهرداری ساری حمایت ویژه‌ای از برگزاری جشنواره عرق‌گیری بهار نارنج داشتند.

 حمیدی یادآور شد: معاون عمرانی استاندار مازندران هم اعلام کرد که دبیرخانه دائمی جشنواره عرق‌گیری بهار نارنج در سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ساری دائر شود.

 وی در پاسخ به این سئوال که چند نفر در این جشنواره شرکت کردند و چه هدایایی دریافت می‌کنند، افزود:‌20 نفر در جشنواره شرکت کردند و علاوه بر جایزه نفیس که به یک نفر اختصاص می‌یابد به سایر شرکت‌کنندگان هم هدایایی تقدیم می‌کنیم.

 مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ساری خاطرنشان کرد:‌سال آینده دستگاه‌هایی که امکان حضور دارند به برگزاری جشنواره کمک کرده و گوشه‌ای از کار را بگیرند.