سه شنبه 27 تير 1391-9:48

محمودآبادی ها به جشن خیریه دعوت شدند

 جشن و بازارچه خیریه ساعت 17 تا 20 روز چهارشنبه 28 تیرماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار می شود/در این جشن خیریه داود و لیلی رشیدی،اکبر رستگار(خواننده)،سید کاظم حسینی(نوروز)،رضازاده(استاد تقلید صدا)،گروه نمایشی کودکان،گروه سرود ناشنوایان و گروه تواشیح نور آمل و...به هنرنمایی می پردازند.


مازندنومه:در آستانه ماه مبارک رمضان و به بهانه هفته بهزیستی،موسسه یاس محمودآباد برنامه ای هنری را به همراه نمایشگاه و بازارچه خیریه برگزار می کند.

داریوش هندویی-رییس هیئت امنای موسسه یاس-که بانی این امر خیر است به خبرنگار ما گفت:در این موسسه از 33 معلول ذهنی مراقبت می شود که بیشتر آن ها جزو خانواده های روستایی و نیازمند هستند.

وی با بیان این که درصددیم امور خیریه را در شهرستان های آمل و محمودآباد نهادینه و مردم نوعدوست را وارد عرصه کنیم،افزود:به همین دلیل جشنی را برای معلولان ذهنی این موسسه و خانواده های آن ها ترتیب داده ایم که با حضور مردم محمودآباد و آمل و تعدادی از خیران،صنعت گران و هنرمندان شهر و کشور برگزار می شود.

بر اساس این گزارش ، این جشن و بازارچه خیریه ساعت 17 تا 20 روز چهارشنبه 28 تیرماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار می شود و ورود برای مردم نوعدوست آزاد است.

در این جشن برخی چهره های فرهنگی و هنری استان و کشور از جمله داود و لیلی رشیدی(هنرپیشه های تئاتر و سینما و تلویزیون کشور)،اکبر رستگار(خواننده مازندرانی)،سید کاظم حسینی(نوروز)،رضازاده(استاد تقلید صدا)،گروه نمایشی کودکان،گروه سرود ناشنوایان و گروه تواشیح نور آمل و...به هنرنمایی می پردازند.

گفتنی است در حاشیه این جشن،بازارچه خیریه نیز برپا می شود.