چهارشنبه 4 مرداد 1391-23:19

25 دقیقه تا کجور

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده نوشهر به کجور نیازمند اخذ مجوز از محیط زیست نیست/این جاده می تواند مسیر نوشهر به کجور را به ضریب زمانی 25 دقیقه برساند.


مازندنومه؛خبر ارسالی دفتر نماینده نوشهر و چالوس: نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده نوشهر به کجور از مسیر ماشلک به دلسم نیازی به اخذ مجوز از محیط زیست ندارد.

قاسم احمدی لاشکی اظهار داشت: در صورتی نیاز به اخذ مجوز از محیط زیست است که بحث احداث یک جاده مطرح باشد در صورتی که این جاده الان هم عملا وجود دارد و مسیر تردد است.

 وي افزود: این جاده به بازسازی، بهسازی و آسفالت احتیاج دارد،بنابراین نیازی برای اخذ مجوز نمی بینیم و بهتر است مسایلی که برای آبادانی منطقه و آسایش مردم می تواند تاثیرگذار باشد را به خوبی پیگیری کرده و اقدامات عملی انجام گیرد.

 احمدی لاشکی خاطرنشان كرد: در خصوص بازسازی این جاده ضرورت هایی وجود دارد که مسوولان امر باید آن را جدی گرفته تا خواسته های مردم تحقق یابد و در خصوص توسعه منطقه نباید وقت تلف کرد.

 عضو هیأت رئیسه کمیته آموزش پزشکی و آموزش عالی با اشاره به اينكه این جاده می تواند مسیر نوشهر به کجور را به ضریب زمانی 25 دقیقه برساند،اظهار داشت: این امر یک عامل برای نجات مردم از مهاجرت بی رویه است.

 نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی کجور را دارای پتانسیل بالا عنوان كرد و بيان داشت: نباید در راه کمک به آبادانی کجور کوتاهی صورت بگیرد و مدیران این بخش باید برای حل مشکل مردم وقت بگذارند و راه های پیشرفت این روستاها را منطقی بررسی و اجرایی کنند.