شنبه 21 مرداد 1391-14:24

طاهایی:هرکس جای خود/عزل و نصب به دولت مربوط است

در گفت و گوی مازندنومه با استاندار مازندران مطرح شد:نماینده ها تاکنون در زمینه تحقیق و تفحص با ما صحبتی نکرده‌اند،البته بعضی نماینده‌ها گلایه‌هایی را در رابطه با عزل و نصب‌ها داشتند/نمایندگان یک ظرفیت برای استان هستند که باید با هم همدلی و هم‌افزایی داشته باشیم،‌ ولی هر کس در جای خود، عزل و نصب مربوط به دولت است و ربطی به دیگر قوا ندارد.(در انتقاد از طرح تحقیق و تفحص  از استانداری مازندران)


مازندنومه:بحث روز استان مازندران،موضوع تحقیق و تفحص از استانداری است که نوک پیکان نمایندگان پیگیر طرح،شخص استاندار و مجموعه تحت مدیریتش است.

مازندنومه نسبت به کیفیت،چرایی،مسایل پنهان و ناگفته های این طرح حرف ها و انتقاداتی دارد که در چند یادداشت به آن ها اشاره شد و در روزهای آینده باز مطالبی را در همین زمینه انتشار خواهیم داد.

در همین راستا به سراغ علی اکبرطاهایی-استاندار مازندران- رفتیم و راجع به تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از او و مجموعه تحت مدیریتش دو پرسش را مطرح کردیم.

*مازندنومه: آیا نمایندگان مطرح کننده این طرح، ابتدا استانداری را مورد خطاب قرار داده و با شما گفت و گو کرده اند وچون پاسخگو نبوده ایدبه سراغ این طرح رفته اند؟ 

طاهایی:خیر،‌ تاکنون در این زمینه با ما صحبتی نکرده‌اند ،البته بعضی نماینده‌ها گلایه‌هایی را در رابطه با عزل و نصب‌ها داشتند.

*مازندنومه:آیا طرح تحقیق و تفحص از استانداری که در صورت اجرایی شدن، در دولت بعدی به نتیجه می‌رسد  نوعی فرصت سوزی نیست؟

طاهایی: ما با این مسائل کاری نداریم.من در مراسم گرامی‌داشت روز خبرنگار هم گفتم که نمایندگان یک ظرفیت برای استان هستند که باید با هم همدلی و هم‌افزایی داشته باشیم،‌ ولی هر کس در جای خود، عزل و نصب مربوط به دولت است و ربطی به دیگر قوا ندارد.