چهارشنبه 3 آبان 1391-14:1

رحیمی،سخنران روز ملی مازندران

پس از حضور در مناطق سیل زده بهشهر، محمدرضا رحیمی دوباره به مازندران می آید/همزمان با روز ملی مازندران معاون اول رییس جمهوری به مرزن آباد سفر می کند/ رحیمی در این روز از شهرک صنعتی مرزن آباد و وضعیت گازرسانی این منطقه بازدید می کند.


مازندنومه،خبر ارسالی کمیته اطلاع رسانی: دبیر همایش ملی تشیع و تبرستان از حضور محمدرضارحیمی، معاون اول رئیس جمهوری، همزمان با روز ملی مازندران و  همایش ملی تشیع و تبرستان در مرزن آباد خبر داد.

حجت الاسلام محمود علیخانی گفت:همایش تشیع و تبرستان همزمان با روز ملی مرزن آباد در این بخش برگزار می شود و معاون اول رئیس جمهوری به عنوان سخنران در این همایش حضور خواهد یافت.

وی اظهار داشت: 142 مقاله به دبیرخانه این همایش از سراسر کشور ارسال شد که  با اعلام اعضای کمیته علمی همایش 19 نفر به عنوان صاحبان مقالات برگزیده شناخته شدند.

علیخانی ادامه داد: از این 19 نفر4 نفر اول، صاحبان مقالات برتر هستند که مقاله آنها در مجموعه مقالات همایش توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چاپ خواهد شد و در روز همایش به ارائه مقاله خود می پردازند.

امام جمعه مرزن آباد تصریح کرد: 15نفر بعدی چکیده مقالات آنها در چکیده مقالات همایش به چاپ خواهد رسید.

دبیر همایش ملی تشیع و تبرستان همچنین از برگزاری نمایشگاه کتاب ویژه مبحث شیعه شناسی در حاشیه برگزاری این همایش در مرزن آباد خبر داد.

وی همچنین از دیگر برنامه های معاون اول رئیس جمهوری در این روز را بازدید از شهرک صنعتی مرزن آباد و وضعیت گازرسانی به این بخش عنوان کرد.