شنبه 6 آبان 1391-12:40

11 آبان،مردم و هنرمندان در کنار سیل زدگان

اجتماع بزرگ هنرمندان برجسته موسیقی مازندران در حمایت از سیل زدگان بهشهر برگزار می شود/کمپین استادان احمد محسن پور،محمدرضا اسحاقی،ابوالحسن خوشرو،عبدالحسین مختاباد،اکبر رستگار به نفع سیل زده های بهشهر/داود رشیدی به کمک سیل زده ها می آید/این برنامه بدون بلیت فروشی بوده و کمک های داوطلبانه مردمی، تماما" به سیل زدگان بهشهر که شرایط مناسبی هم ندارند،اهدا خواهد شد.


مازندنومه:تعدادی از هنرمندان مازندرانی پس از اخذ مجوزهای لازم،برنامه ای هنری و فرهنگی را به نفع سیل زدگان بهشهر برگزار می کنند.

این برنامه که به اجرای چند کنسرت موسیقی مازندرانی و شعرخوانی اختصاص دارد،ساعت 18 روز 11 آبان ماه در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزارمی شود.

به گزارش مازندنومه،در این کمپین گروه های موسیقی استادان احمد محسن پور،محمدرضا اسحاقی،ابوالحسن خوشرو و اکبر رستگار به اجرای برنامه می پردازند.

در بخشی از برنامه نیز سیدعبدالحسین مختاباد موسیقی اجرا می کند و کیوس گوران برای حاضران شعر می خواند.

بر اساس این گزارش داود رشیدی مهمان ويژه برنامه است.

گفتنی است این برنامه بدون بلیت فروشی بوده و کمک های داوطلبانه مردمی، تماما" به سیل زدگان بهشهر که شرایط مناسبی هم ندارند،اهدا خواهد شد.

هنرمندان و فرهنگ دوستان مازندرانی امیدوارند مردم از این برنامه خیریه استقبال کنند و در این شرایط دشوار،هم نوعان و هم استانی های خود راتنها نگذارند.