شنبه 6 آبان 1391-22:29

وعده احمدی نژاد به چالوسی ها هم عملی نشد

رئیس شورای شهر چالوس گفت:رئیس جمهوری در استادیوم ورزشی چالوس و در جمع مردم این شهر قول دادند که چالوس را در قالب قطعه 25 آزادراه تهران شمال ببینند و بودجه ای خاص برای آن لحاظ شود که این موضوع در جلسه هیئت دولت در مرکز استان نیز تصویب شد ولی تاکنون عملیاتی و اجرایی نشده است.


مازندنومه،محمدحسین ملایی کندلوسی:محمداسماعیل نعمت زاده-رئیس شورای شهر چالوس- گفت:یکی از مهمترین مشکل ما در چالوس ترافیک این شهر است که در اینجا به طور ویژه وجود دارد چرا که چالوس به عنوان دروازه ورودی سه استان شمالی محسوب می شود.
 
وی افزود: مشکل ترافیک درون شهری چالوس نیاز به اعتبارات ملی دارد چرا که چالوس در سطح ملی به گردشگران و مسافران گرامی که از سراسر کشور به این شهرستان سفر می کنند خدمات ارائه می کند اما بودجه شهرستانی به آن تعلق می گیرد.
 
نعمت زاده همچنین به سفر اول رئیس جمهوری به چالوس و پروژه آزاد راه تهران شمال اشاره کرد و اظهار کرد: رئیس جمهوری در استادیوم ورزشی چالوس و در جمع مردم این شهر قول دادند که چالوس را در قالب قطعه 25 آزادراه تهران شمال ببینند و بودجه ای خاص برای آن لحاظ شود و این موضوع در جلسه هیئت دولت در مرکز استان نیز تصویب شد ولی تاکنون عملیاتی و اجرایی نشده است.