يکشنبه 7 آبان 1391-21:44

تجلیل از بنی اعتماد در شب نیما

جشن شب نیما در نوشهر/ با حضور مسئولان، اهالي فرهنگ و سينماي كشور در جشن شب نيما ،از بانوی فرهیخته تاریخ فرهنگ و هنر ایران تجليل مي شود/سال هاي گذشته ناصر تقوایی،جمشید مشایخی و پرویز پرستویی تجلیل شده بودند.


مازندنومه،محمد حسین ملایی کندلوسی:مدیر موسسه فرهنگی هنری نیما از حضور رخشان بنی اعتماد در جشن شب نیما و تجليل از او در نوشهر خبر داد.

 میثم زندی گفت: طی مكاتباتی که با خانم رخشان بنی اعتماد مبنی بر حضور این سینماگر در سومین جشن نشان نیما در نوشهر انجام شد قرار بر این شد که به واسطه سال ها فعالیت سینمایی این بانوی ارزشمند و فرهیخته تاریخ فرهنگ و هنر ایران زمین از ايشان تجلیل شايسته اي به عمل آيد.

 وي يادآور شد:سال هاي گذشته ناصر تقوایی،جمشید مشایخی و پرویز پرستویی به واسطه یک عمر فعالیت هنری در عرصه سینما تجلیل شده بودند.

مدیر موسسه فرهنگی هنری نیما بيان كرد: همچنین از دکتر محمدرضا سعیدآبادی دبیرکل سازمان جهانی یونسکو،نعمت الله پوستین دوز مدیر شرکت ملی مس ایران و دکترحجت‌الله ایوبی رئیس موسسه فرهنگی «اکو» براي حضور در سومین مراسم شب نیما دعوت رسمي به عمل آمده است.

وی تصریح کرد: همچنين درجشن شب نشان نیما هنرمندان رشته های مختلف هنری و فیلمسازان برجسته سینمای ایران و مازندران نيز قدردانی خواهند شد.

زندي گفت: طبق هماهنگی های قبلي، جهانگیر کوثری به عنوان یکی از تهیه کنندگان با تجربه و موفق سینمای ایران و باران کوثری از بازیگران جوان و برجسته سینمای ایران هم در جشن شب نيما حضور خواهند يافت و در کارگاه تخصصی فيلم كه در صبح روز جشن برگزار خواهد شد به ارائه دیدگاه ها و نقطه نظرات خود می پردازند.