يکشنبه 14 آبان 1391-8:54

به دلیل تداخل برنامه ها نیامدم-مختاباد

در توضیح سید عبدالحسن مختاباد به مازندنومه بیان شد:خودم برای نخستین بار پیشنهاد برگزاری کنسرت را به نفع سیل زدگان دادم/از طریق مدیر برنامه هایم اطلاع دادم که به دلیل تداخل در برنامه ها نمی توانم آن ساعت در ساری حاضر باشم/چهار سال است به تلویزیون نرفته ام و دنبال کسب موقعیت دولتی نیستم.


مازندنومه:در پی یادداشتی انتقادی که به دلیل حضور نیافتن دکتر سید عبدالحسین مختاباد-خواننده و آهنگ ساز ساروی-در مراسم گلریزان به نفع سیل زده های بهشهری نوشته شد،وی توضیحاتی به ما و مخاطبان ارایه داد.

مختاباد گفت:آقای فرهود جلالی کندلوسی چندین روز قبل از شروع برنامه به من اطلاع داد که چنین برنامه ای در ساری برگزار می شود و از بنده دعوت کرد در این مراسم حاضر شوم اما در آستانه حرکتم به سمت ساری با پیامک اطلاع داد که تاریخ و زمان برنامه تغییر کرده است.

وی با بیان این که برنامه های من دو تا سه ماه زودتر بسته و نهایی می شود و امکان تغییر آن وجود ندارد،تصریح کرد:در روز 11 آبان ماه،همان ساعتی که گلریزان در ساری برگزار می شد من در تهران برنامه داشتم که از چند ماه قبل قول داده بودم و نمی توانستم کنسل کنم.

این هنرمند مازندرانی با اشاره به این که نمی دانستم در مراسم شهرداری استاندار و دیگر مسئولان دعوتند،تصریح کرد:پس از اجرای برنامه در تهران حدود ساعت 5 عصر با شتاب به سمت ساری آمدم تا در جشن شهرداری شرکت کنم و وقتی رسیدم فقط فرصت تعویض لباس داشتم و فوری خودم را به مکان برگزاری جشن رساندم.

مختاباد در بخش دیگری از توضیحات خود با اشاره به این که خودم برای نخستین بار پیشنهاد برگزاری کنسرت را به نفع سیل زدگان دادم،افزود:از طریق مدیر برنامه هایم اطلاع دادم که به دلیل تداخل در برنامه ها نمی توانم آن ساعت در ساری حاضر باشم و کسی از اعضای ستاد مردمی نیز در این چند روز با من تماس نگرفت.

وی با بیان این که هنرمندی دولتی نیست،ادامه داد:چهار سال است به تلویزیون نرفته ام و چهره ای مستقل دارم و دنبال کسب موقعیت دولتی نیستم.

مختاباد با بیان این که در قرن 21 هیچ کس بدون دولت زندگی نمی کند،تصریح کرد:من هنرمندی مردمی هستم و کنار مسئولان بودن برایم ارزشی ندارد،اما مگر دولتی بودن جرم است و مگر بیشتر مردم از دولت حقوق نمی گیرند؟

این هنرمند ساروی در پایان تاکید کرد: نیامدن من به ساری به دلیل تداخل برنامه ها بود و هفته آینده به نفع سیل زدگان بهشهری،پس از 20 سال در ساری کنسرت برپا می کنم.