سه شنبه 16 آبان 1391-18:40

دلم از مازندران پر است!

همیشه دوست داشتم برایم فرصتی پیش بیاید تا با شهردار ساری گفت و گو کنم،زیرا در این شهر 33 سال است که هیچ اتفاقی رخ نداده است.فقط یک پل زده اند که آن را در بوق و کرنا کرده اند!/از جایی که وارد مرز سمنان می شویم تابلوهای بزرگ خوشامدگوی را می بینیم و از همان جاده،دقیقا" جاده خراب مازندران درست می شود.


مازندنومه؛یادداشت مهمان،افشین سنگ چاپ،بازیگر سینما و تلویزیون:شغل من به گونه ای است که در سفرهایم کار می کنم،همان جا هم به سراغ دیدنی های منطقه می روم و تفریح می کنم.البته من کلا" عادت دارم که بین دو کار سنگین،خانه نمی مانم و برای تغییر روحیه خودم و خانواده ام حتما" به سفر می روم.سفرهایم هم معمولا" شمال است،چون در شمال،محلی برای اقامت و زندگی کردن دارم.

تعدادی از بستگان ما هم در شمال زندگی می کنند،چون مادر و پدرم رشتی بودند و همسرم و خانواده اش هم اهل ساری هستند.

من همیشه دوست داشتم برایم فرصتی پیش بیاید تا با شهردار ساری گفت و گو کنم،زیرا در این شهر 33 سال است که هیچ اتفاقی رخ نداده است.فقط یک پل زده اند که ان را در بوق و کرنا کرده اند!

دلم می خواهد یک بار هم که شده درددل هایم را برای شهردار مرکز استان مازندران بگویم.شهرهای زیادی را دیده ام،همه شان طی این سال ها تغییر کرده اند،ولی در ساری نه یک پارک اضافه شده و نه یک سینما.شاید مهم ترین تغییرش افتتاح چند شعبه بانک بوده و زدن چند بیلبورد!

این مرکز استان فقط دو یا سه خیابان شیک دارد که تفریحگاه جوانان منطقه است و دیگر چیز خاصی ندارد.تفریحگاه مردم ساری همان طبیعت خداست که کسی برای آن کاری نکرده است.

به نظرم وضع ساری بد است،این در حالیست که از وقتی گرگان مرکز استان شده،چند میدان،تفریح گاه،آبشار و پارک در آن احداث شد ولی مازندران اصلا" این گونه نیست.

من از وضع فعلی ساری شکایت کردم،اما می خواهم جایی جالب را هم معرفی کنم و آن جاده کیاسر است.البته به این جاده زیبا و توریستی هم رسیدگی نمی شود.

نکته دیگری که در مورد ساری وجود دارد این است که این استان با سمنان هم مرز است.جالب است که دقیقا" از جایی که وارد مرز سمنان می شویم تابلوهای بزرگ خوشامدگویی را می بینیم و از همان جاده،دقیقا" جاده ی خراب مازندران، درست می شود!اگر چه سمنان کویری است اما آباد است.

چه بگویم که دل من از مازندران بسیار پر است!