شنبه 20 آبان 1391-22:21

محمدی کیادهی:کنسرت خواسته مردم بود

در حاشیه کنسرت مختاباد/از جداسازی بین خانم ها و آقایان عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم متاهل‌ها ما را ببخشند/بلیط رایگان این کنسرت را در اختیار اقشار آسیب‌پذیر قرار دادیم و اصحاب رسانه هم از بلیت رایگان برای حضور در این برنامه بهره بردند.

 


مازندنومه،کلثوم فلاحی:پنج شنبه و جمعه گذشته در دو شب کنسرت موسیقی عبدالحسین مختاباد در ساری برگزار شد.

در شب دوم برنامه با تاخیر حدود یک ساعته آغاز شد. عضو شورای شهر ساری در سالن به سخنرانی پرداخت تا گروه اجراکننده از راه برسد.

 محمدحسن محمدی کیادهی اظهار داشت:‌ در اجرای وظایف قانونی شورا و شهرداری ، برگزاری برنامه‌های فرهنگی خالی بود.

وی ادامه داد: این برنامه از خواسته‌های مردم بود و شورا و شهرداری ساری هم برای برگزاری این مراسم که البته با تاخیر انجام شد، گام برداشتند.

کیادهی با بیان اینکه مردم از همه شهرهای استان در این مراسم حضور دارند، تصریح کرد: برگزاری این کنسرت روندی را طی کرد که البته مشکلاتی هم داشتیم و امیدواریم در برنامه‌های بعدی، کار سریع‌تر انجام شود.

 وی به دلیل جدا شدن سالن به قسمت بانوان و آقایان متذکر شد:‌ از این جداسازی عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم متاهل‌ها ما را ببخشند.

 این عضو شورای شهر ساری، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه هنوز آقای مختاباد وارد سالن نشده، من این قدر حرف می‌زنم.

کیادهی افزود: از تاخیر در اجرای این کنسرت هم عذرخواهی می‌کنم هرچند که برنامه دیشب هم با تاخیر آغاز شد و تاخیر امشب بیشتر است.

 وی با بیان این که مردم استقبال خوبی از این برنامه داشتند، یادآور شد: بلیط رایگان این کنسرت را در اختیار اقشار آسیب‌پذیر قرار دادیم و اصحاب رسانه هم از بلیت رایگان برای حضور در این برنامه بهره بردند.

 در ادامه مختاباد به همراه گروه موسیقی وارد سالن سید رسول حسینی شد و مورد تشویق مردم قرار گرفت.

 وی در چند جمله از شورا و شهرداری ساری و استاندار مازندران تشکر کرد و گفت: دیشب هم این نکته را عرض کردم که هیچ جا خانه آدم نمی‌شود.

 وی با اشاره به استقبال مردم از برگزاری این کنسرت،تصریح کرد:‌ استقبال خوب مردم نشان‌دهنده استقبال از فرهنگ و هنر است.

مختاباد با ذکر نام تنی چند از هنرمندان استان، افزود:‌امیدوارم ساری شهر فرهنگ و هنر باشد و این کنسرت، مقدمه‌ای بر اجرای برنامه‌های بزرگتر در ساری باشد.

 مختاباد در ابتدای بخش دوم برنامه هم از اعضای شورای شهر ساری، شهردار و استاندار مازندران تشکر کرد.

 ‌به گزارش مازندنومه،مسعود مختاباد که مجری برنامه از وی به عنوان مدیر اجرایی این کنسرت یاد کرد، بارها قصد داشت که مانع از کار عکاسان و خبرنگاران شود که با تذکر محمدی کیادهی مجبور به عذرخواهی شد.

بر اساس این گزارش،کنسرت مختاباد که گفته می شود به نفع سیل زدگان بهشهر برگزار شد،با درآمد میلیونی برای اجراکندگان همراه بوده و قرارداد میلیونی مختاباد و گروهش برای اجرای کنسرت،حرف و حدیث هایی را به جای گذاشته است.

محافل رسانه ای و آگاه استان منتظر شفاف سازی عواید حاصله از این کنسرت برای سیل زدگان هستند و امیدوارند پاسخ شفافی را از سوی برگزارکنندگان دریافت کنند.

این در حالیست که برنامه ستاد مردمی هنرمندان برای جمع آوری کمک به نفع سیل زدگان بهشهر بدون بلیت فروشی و با حداقل هزینه ها و بدون پرداخت خاصی برپا شد که مختاباد به دلیل آن چه خود تداخل برنامه عنوان کرد،در آن برنامه حضور نیافت!

خاطرنشان می کنیم مجمع خیران ماهک در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت ساخت بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان ماهک در همین تاریخ یعنی هجدهم و نوزدهم آبان‌ماه همراه گروه موسیقی هزار دستان، کنسرتی در استان سمنان برگزار کرد که این گروه برای برگزاری این برنامه خیریه ریالی دریافت نکرد و اجرا هم مورد استقبال فوق‌العاده مردم نوع‌دوست سمنان قرار گرفت.