پنجشنبه 25 آبان 1391-22:39

سیل در فریدون کنار/رییس شورا:آب منطقه ای مقصر است

انتقاد شدید رییس شورای شهر فریدون کنار از مدیرعامل آب منطقه ای/وقوع سیل در فریدون کنار به خاطر سوءمدیریت آب منطقه ای مازندران است/بارندگی روز پنج شنبه باعث پس زدن آب رودخانه "نماز رود" شد و خسارت زیادی وارد ساخت.


مازندنومه،عظیم غلامی:در پی بارندگی شدید روز پنج شنبه در فریدون کنار و تجمع آب های سطحی در رودخانه مرکز شهر،فرهاد برادران تاخیر یک ساله پروژه آب منطقه ای و اثرات سوء ناشی از آن را متوجه رمضان طهماسبی دانست و به او در مورد نبود مدیریت در ساخت دیواره های سد لاستیکی هشدار داد.

 رئیس شورای شهر فریدون کنار پاسخگوئی این سوءمدیریت را خواستار شد و تصریح کرد:سد پلاستیکی نزدیک به 4 سال از شروع احداث آن می گذرد و طولانی شدن آن مشکلات زیادی را برای شهروندانی که ساکن این منطقه اند، به وجود آورده است.

 برادران افزود:بارندگی روز پنج شنبه باعث پس زدن آب رودخانه "نماز رود" شد و خسارت زیادی به منازل شهروندان و مغازه داران خیابان ولی عصر(عج) وارد ساخت.

 این مسئول در پایان گفت:دراین آب گرفتگی به چندین دستگاه خانه مسکونی و مغازه آسیب رسید و منجر به خاموش شدن خودروها و تشدید ترافیک این قسمت شهر را باعث شد.