دوشنبه 27 آذر 1391-7:16

به جای کامنت نویسی،کمک کنید

پاسخ عضو خانه مطبوعات مازندران به برخی ابهامات/رای حاضران در مجمع عمومی به اینجانب و سایر منتخبان بر اساس عنوان نشریه نبوده، بلکه بر اساس شناختی بوده است که از فدوی و سایر همکاران داشته اند/ازعزیزانی که انرژی خود را صرف نوشتن کامنت های بی نام و نشان و یا نگارش نامه های سرگشاده می نمایند تقاضادارم طرح ها و نظرات خود را برای پیشبرد امورخانه به منتخبان دور پنجم ارائه دهند.


مازندنومه؛یادداشت مهمان،ایرج نیازآذری،روزنامه نگار منتخب هیات مدیره دور پنجم خانه مطبوعات مازندران:دوستان محترمی با نام و بی نام،پس از اعلام نتایج انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات نسبت به صلاحیت صنفی یا نوع همکاری برخی منتخبان با نشریات محلی خدشه وارد نموده،به نوعی سلامت انتخابات را زیر سوال بردند.(نگاه کنید به برخی کامنت های این یادداشت: http://www.mazandnume.com/?PNID=V14612)

این انتخابات یکی از دستورهای مجمع عمومی عادی نوبت دوم خانه مطبوعات مازندران بود که مکانیزم برگزاری مجمع،وفق مقررات صورت پذیرفته است.

با عنایت به مراتب فوق توضحیات زیر را جهت تنویر افکار عمومی لازم می دانم. پیش از این از مدیرفرهیخته سایت مازندنومه که فضای بازی برای طرح عقاید و نظرات موافقان و مخالفان فراهم می نمایند،سپاسگزارم.

 1- در بند 2 فراخوان خانه مطبوعات درباره ترکیب اعضای هیات مدیره آمده است: 3 نفر از روزنامه نگاران مطبوعات محلي با يك نفر عضو علي البدل : روزنامه نگاران در اين اساسنامه اعم از خبرنگار ،دبيرگروه ،معاون دبيرگروه ،معاون سردبير،عضو شوراي سردبيري و سردبير است كه شغل اصلي و مستمر هر يك از عناوين مذكور مطبوعاتي باشد.

ملاحظه فرمائید اطلاعیه خانه مطبوعات قید خاص خبرنگار ندارد بلکه به همه سرویس های تحریریه دلالت دارد که این جانب به عنوان روزنامه نگار شناخته شده هستم و با همین عنوان کاندیدای هیات مدیره شدم.

 2- رای حاضران در مجمع عمومی به اینجانب و سایر منتخبان بر اساس عنوان نشریه نبوده، بلکه بر اساس شناختی بوده است که از فدوی و سایر همکاران داشته اند و از این که مرا نماینده شایستگی های خود در خانه مطبوعات انتخاب نموده اند از همگان سپاسگزارم.

 3- عمده شاغلان مطبوعات مازندران به دلایل مختلف که همکاران استحضار دارند با چند نشریه همکاری دارند که اینجانب نیز ازجمله آنها هستم، لذا همکاری بنده با نشریه پیک خزر به سالهای اولیه انتشار آن برمی گردد و این جانب شاگردی آقای دکتر صادقی را افتخار خود می دانم.

 4- عادت ما ایرانی پس از عدم راهیابی به ترکیب نهایی مقصردانستن داور ، ناظر ، زمین بازی ، صغرسنی بازیکنان حریف و مدرک رقبا است،درصورتی که باید تلاش نماییم فضای همدلی و رفاقت همچنان پابرجا باشد که خوشبختانه اینجانب شاهد محبت بسیاری از همکاران بوده ام.

 5- اینجانب از سال 1374 به عنوان خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی فعالیت مطبوعاتی خود را آغازنموده ام و از همان تاریخ تاکنون به عنوان روزنامه نگار عضو خانه مطبوعات با اکثر نشریات محلی همکاری نزدیک دارم و درسطوح مختلف سرویس های تحریریه تا مرحله سردبیری نیز ایفای نقش داشته ام.

 6- ازعزیزانی که انرژی خود را صرف نوشتن کامنت های بی نام و نشان و یا نگارش نامه های سرگشاده ! به مسوولان می نمایند تقاضادارم طرح ها و نظرات خود را برای پیشبرد امورخانه به منتخبان دور پنجم ارائه دهند.


ایمیل نویسنده: (irajniaz@yahoo.com)