جمعه 1 دی 1391-20:17

اتمام حجّت منتشر شد

کتاب "اتمام حجّت" تالیف حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمّد امیری سوادکوهی منتشر شد/این کتاب اتمام حجّتی است با آنهایی که از روی جهل و تعصبِ غلط و یا نداشتن آگاهی، ولایت امیرالمومنین را نپذیرفتند/این کتاب به دست حضرت آیت الله نظری خادم الشریعه، در شهر ساری رونمایی شد.

 


مازندنومه،خبر ارسالی کاربران: کتاب "اتمام حجّت" تالیف حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمّد امیری سوادکوهی به بازار کتاب عرضه شد.

 این کتاب رهیافتی به استدلال ها و حجّت های گسترده ی اثبات حقانیت امیرالمومنین علی(ع) است.

از این محقق و نویسنده سوادکوهی تاکنون چند جلد کتاب درباره اهل بیت عصمت و طهارت و سیره علما و بزرگان جهان تشیع منتشر شده است.

به گفته این نویسنده،کتاب اتمام حجّت، قطره ای است از اقیانوس بیکران فضائل و مناقب حضرت صدیق اکبر و فاروق اعظم امیرالمؤمنین علی(ع) و اتمام حجّتی است با آنهایی که از روی جهل و تعصبِ غلط و یا نداشتن آگاهی، ولایت امیرالمومنین را نپذیرفتند.

 سعی نویسنده در این مجموعه بر آن بود که اکثر آیاتی که در شأن و مقام و منزلت و حقانیت و وصایت امیرالمؤمنین در قرآن است، جمع آوری و برای اتمام حجّت با آنهایی که منکر امامت و وصایت بلافصل آن حضرت هستند روایات معتبر کتب شیعه و سنی و حتی کتب آسمانی اعم از تورات و انجیل و زبور و ... و سخنان برخی از بزرگان ادیان و مذاهب را آورده شود تا جای هیچ شک و شبهه باقی نماند.

 شایان ذکر است این کتاب به دست حضرت آیت الله نظری خادم الشریعه، در شهر ساری رونمایی شد.