چهارشنبه 18 بهمن 1391-8:37

دنیای وارونه ی وارونه!

کارهای وارونه رئیس جمهوری/محمود احمدی نژاد که وزیری را در آفریقا عزل کرد،حالا وزیری عزل شده را به آفریقا برد!


مازندنومه،کلثوم فلاحی:محمود احمدی نژاد به انجام کارهای خارق‌العاده و پیش بینی نشده عادت دارد. تغییرات اتوبوسی در دولت نهم،مهره چیدن‌ها و جمع‌ کردن‌های متعدد، شعارها و وعده‌های بی بدیل و غیرقابل اجرا،ایده مدیریت بر جهان، توزیع سیب‌زمینی در آستانه انتخابات دهم، توزیع نامشخص سهام عدالت، سفرهای استانی بی‌نتیجه، گردآوری افراد پرونده دار در اطراف خود،درگیری با روسای سایر قوا و... از جمله کارهایی است که رئیس دولت انجام داد.

رئیس جمهور در حالی تهران را به مقصد مصر ترک کرد که شب قبل از آن، فردی بازداشت شد که مجلس نشینان، وزیری را به دلیل ابقای او استیضاح و برکنار کردند.

مرتضوی در اوین بود که رئیس‌جمهوری به قاهره سفر کرد.او وعده داده به محض بازگشت از سفر، پیگیر کارهای مرتضوی خواهد بود.

اما مرتضوی را بهانه کردیم تا به یکی دیگر از کارهای وارونه محمود احمدی نژاد اشاره کنیم.یادمان هست که منوچهر متکی به عنوان وزیر دولت دهم، در سفر سنگال بود که برکنار شد و خبر عزلش را مسئولان سنگالی به او یادآور شدند!

حال رییس جمهوری متفاوت با رفتار آن روزش،وزیر عزل شده تعاون و رفاه را به سفر مصر برده است!وزیری که هیچ سمتی در کابینه ندارد.

محمود احمدی‌نژاد وزیری را در سفر عزل می‌کند و در جایی دیگر وزیری که نمایندگان ملت برکنار کرده‌اند را با خود به سفر می‌برد.

به احتمال احمدی‌نژاد خواسته این برکناری را از دل شیخ‌الاسلامی دربیاورد، او را به سفر برده تا تلطیف روحیه‌اش را موجب شود!

بالاخره وزیر کار که نباید بیکار باشد و حوصله‌اش سر برود! ما هم که به رفتارهای وارونه رئیس جمهوری عادت کرده‌ایم. احمدی‌نژاد است دیگر!