جمعه 20 بهمن 1391-9:2

540 خبر از نمایشگاه کتاب مازندران انتشار یافت

 گردهمایی مازندرانی‌های مقیم تهران برای جلب مشارکت‌های مردمی در اسفندماه برگزار می‌شود/تاکنون 537 خبر از نمایشگاه کتاب مازندران در رسانه‌های مکتوب و مجازی درج شده است.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:‌ علی فرح‌آبادی در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه کتاب مازندران اظهار داشت: محصولات مجمع خیران ماهک در نهمین نمایشگاه کتاب مازندران به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: لیوان‌ و تقویم رومیزی ماهک در نمایشگاه ارائه شده و قلک‌های جدید ماهک در راه است.

عضو هیئت مدیره مجمع خیران ماهک یادآور شد:‌ ماهک محصولات فرهنگی دیگری هم در دست تهیه دارد که به زودی معرفی می‌شود.

مسئول کمیته فرهنگی مجمع خیران ماهک، خاطرنشان کرد: گردهمایی مازندرانی‌های مقیم تهران برای جلب مشارکت‌های مردمی در اسفندماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:‌در سال 92 برگزاری جشنواره‌های مختلف با موضوعات فرهنگی را در دستور کار داریم.

*شهرداری قول مساعد داد

 دبیرمجمع خیران ماهک در حاشیه نمایشگاه در رابطه با احداث بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک گفت: خاکبرداری این پروژه به صورت کامل انجام شده و در مرحله پی هستیم و تا 10 روز آینده، بستن میله‌گردهای پی به پایان می‌رسد و آماده بتن‌ریزی می‌شویم.

رضاشهریاری ادامه داد: مذاکره‌ای با شورا و شهرداری ساری در تهیه بتن داشتیم که بر این اساس شهردار ساری قول مساعد داد تا در این امر ما را یاری کند.

وی خاطرنشان کرد:‌سقف اول زیرزمین تا نیمه فروردین ماه آماده تحویل می‌شود.

شهریاری با اشاره به کمک‌های مردمی در راستای این امر خداپسندانه افزود: در مراحل بعدی اجرای پروژه، انتظار یاری بیشتری از سوی مردم داریم.

 دبیرمجمع خیران ماهک گفت: هزینه 25 میلیون تومانی بتن پی را یکی از پیمانکاران شهر تقبل کرده است.

*انتشار 537 خبر از نمایشگاه کتاب مازندران

مسئول  کمیته روابط عمومی نهمین نمایشگاه کتاب مازندران گفت: تاکنون 537 خبر از نمایشگاه کتاب مازندران در رسانه‌های مکتوب و مجازی درج شده است.

 عباس مهدوی در حاشیه برگزاری نهمین نمیشگاه کتاب مازندران اظهار داشت: روز پنج شنبه شاهد استقبال گسترده مردم از نمایشگاه کتاب مازندران بودیم.

وی ادامه داد: تمامی جاده‌های منتهی به نمایشگاه، محل پارک خودروهای مردم بود.

مهدوی از تلاش‌های اهالی رسانه مازندران برای پوشش خبری این رویداد پرمخاطب قدردانی کرد و یادآور شد:‌هیچ رویدادی در مازندران به اندازه نمایشگاه کتاب، پرمخاطب نیست.

مسئول کمیته روابط عمومی نهمین نمایشگاه کتاب مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به نظرسنجی عمومی پیرامون مکان برگزاری نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: غالب مراجعان و مسئولان استان در گفت‌و گوهای انجام شده مکان فعلی نمایشگاه را نسبت به مکان قبلی آن بهتر می‌دانند و معتقد هستند با ایجاد ایستگاه‌های رفت و آمد شهری، طیف وسیع‌تری از خانواده‌ها می‌توانند در نمایشگاه کتاب حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: شبکه تبرستان هم همراه نمایشگاه کتاب بود و در برنامه های خبری، روتین و تولیدی خود به اطلاع‌رسانی این رویداد پرداخت.