يکشنبه 22 بهمن 1391-17:58

از خواب دختر شهید تا افتتاح یک شهرداری

عکس های خبری مازندنومه/خوابیدن آرمیتا رضایی نژاد در مراسمی در ساری(2عکس)+عمل قلب باز استاد احمد سرایداری(2عکس)+افتتاح شهرداری کجور(4عکس)+شمه چش دربیه(1عکس)


مازندنومه:1-در روزهای پایانی هفته گذشته،به بهانه دهه فجر،در مرکز استان مراسمی برگزار شد که در آن همسر و دختر شهید داریوش رضایی نژاد-شهید هسته ای- که سال گذشته ترور شد،نیز حضور داشتند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

زمانی که همسر شهید بالای سن رفت تا از او تجلیل شود،آرمیتا رضایی نژاد این گونه روی صندلی به خواب رفت!(عکس از کلثوم فلاحی)

 

2-استاد احمدسرایداری-گویا-هنرمند قائم شهری که چهار دهه فعاليت حرفه اي در زمينه گريم، طراحي صحنه و لباس و هم چنين هنرهاي تجسمي دارد و جزو پیشکسوتان هنر استان محسوب می شود،ماه هاست در بستر بیماری قرار دارد.

او به تازگی عمل جراحی قلب باز را انجام داده است.استاد رجبعلی فلاح-نویسنده و کارگردان تئاتر-در بیمارستان با او ملاقات کرد که دو عکس زیر مربوط به همین ملاقات است.

3-شهرداری کجور با حضور مسئولان محلی،استانی و کشوری افتتاح شد.چهار عکس زیر را محمد حسین ملایی کندلوسی از این مراسم ارسال کرده است.

4-و این هم تصویر پارچه نوشته ای که در راهپیمایی 22بهمن ساری حمل شد و شعاری به زبان مازندرانی روی آن نوشته شده بود:شمه چش در بیه!(عکس از کلثوم فلاحی)