دوشنبه 23 بهمن 1391-15:52

ماندن به چه قیمتی؟!

بیانیه جمعی از استادان بسیجی مازندران/ آقای رئیس جمهوری عزیز آیا راهی بهتر از این برای تضعیف رقبای سیاسی پیدا نکردید که می‌خواهید با تضعیف برادران لاریجانی به خصوص سرانه دو قوه زیاده خواهان بشری را شاد و دلسوختگان به نظام را غمگین کنید؟


 مازندنومه:جمعی از استادان بسیجی استان مازندران در بیانيه ای نسبت به اظهارات رئیس‌جمهوری درباره برادران لاریجانی واکنش نشان دادند.

 این بیانیه که نسخه ای از آن برای مازندنومه ارسال شده،با این جمله آغاز می شود: امروز با همه تحریم‌هایی که از سوی دشمن روبه‌رو هستیم و کشور در شرایط کنونی بیش از پیش نیاز به آرامش دارد.

 در ادامه بیاینه آمده:رئیس‌جمهوری عزیز که باید به عنوان مدافع و حافظ حقوق آحاد مردم باشد و همه نزدش یکسان و برابر باشند، برای رسیدن به اهداف سیاسی، حقوق اجتماعی افراد را ضایع می‌کند و در این مسیر شخصیت‌ها برایشان مهم نیستند، علمی باشند یا سیاسی و حتی مکان گفتن حرف‌ها هم مهم نیست آیا خانه ملت باشد یا عدلیه و در این مسیر کاری می‌کنند که خوراک تبلیغات دشمن پر و مملو گردد و باعث شادی و سرور دشمن ملت و ناراحتی دوستان می‌گردد.

نویسنده بیانیه ادامه داده: آیا درست هست برای ماندن در قدرت و تضعیف رقبای سیاسی نوک پیکان تخریب به سمت فرزندان یکی از مجتهدین بزرگ زمان که فرزندانش چه در زمینه‌های سیاسی و چه در زمینه علمی افتخار خطه عالم‌پرور مازندران و کشور هستند نشانه بروید؟

در ادامه بیانیه استادان بسیجی دانشگاه های مازندران آمده: نقطه شروع را از تئوریسین سیاسی اصولگریان کشور و مشاور عالی رهبر فرزانه انقلاب دکتر جواد لاریجانی آغاز و سپس به دکتر باقر لاریجانی ادامه و الان هم مظلوم‌ترین برادران دکتر فاضل رسیدند و راجع به دکتر فاضل حرکتی کردید که حضرت امام (ره) در بند هشت ماده‌ای آن را حرام نموده است و در آن زمان دستور اخراج دادستان وقت را به خاطر استراق سمع دادند.

نویسنده بیانیه افزود:هدف غایی و نهایی آقای رئیس‌جمهوری محترم مسئولان بلندپایه دو رکن نظام یکی منتخب مردم شریف و مجتهد پرور شهرستان قم و رئیس قوه مقننه و دیگر مجتهد زمان که خود منصوب مستقیم ولی امر مسلمین جهان می‌باشد.

این بیانیه تاکید کرد: آقای رئیس جمهوری عزیز آیا راهی بهتر از این برای تضعیف رقبای سیاسی پیدا نکردید که می‌خواهید با تضعیف برادران لاریجانی به خصوص سرانه دو قوه زیاده خواهان بشری را شاد و دلسوختگان به نظام را غمگین کنید؟

در این بیانیه تصریح شد: آقای رئیس‌جمهوری بهتر نبود که خلافی اگر بود که ما معتقدیم توطئه‌ی بیش نبود از راه قانونی پیگیری می‌شدید؟

در فراز پایانی بیانیه هم چنین آمده: آقای رئیس‌جمهوری عزیز مگر رهبر فرزانه انقلاب ولی امر مسلمین جهان اخیرا نفرمودند که هر کس تا زمان انتخابات کاری کند که به نظام ضربه بزند خائن به ملت است؛ پس چرا با توجه با گفته قبلی‌تان که رابطه میان من و رهبر عزیز رابطه پدر و فرزندی است را به فراموشی سپرده‌اید و در اطاعات پذیری کم رنگ ظاهر شده‌اید؟