جمعه 27 بهمن 1391-22:29

ختم مصلحتی!

در پی درگذشت مادر قائم مقام یکی از دانشگاه های دولتی کشور،تعدای از مدیران و اعضای هیئت علمی و کارمندان دانشگاه مربوط در استان مازندران مراسم ختمی را برای مادر این مقام مافوق در بابل برگزار کردند!


مازندنومه:یکی از کارمندان این دانشگاه به مازندنومه گفت:در مرکز دانشگاهی ما هم کارمندان و هم دانشجوهایی داشتیم که فوت شدند،اما چنین مراسمی برای آن ها برگزار نشد!

وی با طرح این پرسش که چه لزومی داشت برای مادر قائم مقام کشوری دانشگاه، در ساعت اداری(9 تا 11 صبح) روز پنج شنبه گذشته مراسم ختم بگیرند،افزود:علاوه بر این از مهمانان در سالنی به صرف ناهار پذیرایی به عمل آمد که آقایان پاسخ دهند هزینه این مراسم و ناهار از کدام محل تهیه شده است؟

این کارمند دانشگاه با اشاره به این که دانشگاه ما و یکی از دانشگاه های بابل مشترکا"این مراسم ختم را در ساعت اداری برگزار کردند،ادامه داد:تعدادی از پرسنل و اعضای هیئت علمی را از ساری به بابل بردند تا در مراسم شرکت کنند،این در حالیست که اگر یکی از همکاران یا دانشجوهای ما فوت کند چنین مراسمی برای او نمی گیرند!

گفتنی است همسر قائم مقام این دانشگاه اهل بابل و خود نیز عضو هیأت علمی یکی از دانشگاه های این شهر است.او پیش تر در وزارت راه مشغول فعالیت بود.