جمعه 4 اسفند 1391-9:32

مناظره در آمل/آجدانی و پروین شورای شهر را نقد می کنند

عملکرد شورای شهر آمل در میزگرد و مناظره ای نقد می شود/در این میزگرد و مناظره مریم پروین-فعال اجتماعی و مدرس دانشگاه-و نیزلطف الله آجدانی -مدرس دانشگاه و روزنامه نگار و چهره رسانه ای ملی- حضور دارند.


مازندنومه:با خبر شدیم که در روزهای آینده و طی نیمه اول اسفند ماه جاری،قرار است برای اولین بار در آمل عملکرد شورای اسلامی شهر آمل در یک میزگرد و مناظره مطبوعاتی نقد و منتشر شود.

به گزارش مازندنومه این میزگرد به ابتکار یکی از نشریات شمال کشور که در ماه های اخیر فعالیتش را در آمل آغاز کرده،برپا و منتشر خواهد شد.

بر اساس این گزارش، بناست اعضای شورای اسلامی شهر آمل، نماینده ی خود را به صورت رسمی به این جلسه معرفی کنند.

در این میزگرد و مناظره مریم پروین-عضو سابق شورای اسلامی شهر آمل و فعال اجتماعی و مدرس دانشگاه-و نیزلطف الله آجدانی -مدرس دانشگاه و روزنامه نگار و چهره رسانه ای ملی- حضور دارند.

گفتنی است لطف الله آجدانی که سابقه مناظره های متعدد تلویزیونی با مسوولان و شخصیت های بلند پایه علمی،فرهنگی و سیاسی کشور از جمله دکتر غلامعلی حداد عادل را در کارنامه خود دارد،با تایید این خبر آمادگی کامل خود را برای نقد عالمانه و منصفانه و صریح و شفاف و بی پرده درباره عملکرد و دستاوردها و ناکامی های شورای شهر آمل اعلام کرد.