يکشنبه 6 اسفند 1391-22:39

مخالفت با الحاق روستاهای بیرون بشم به کلاردشت/خاک مان را نمی دهیم

عکس های خبری/2 عکس از جلسه بررسی مشکلات بخش و شهر مرزن آباد+ 6عکس از نمایشگاه توانمندی های مهندسی و صنعت ساختمان نوشهر


مازندنومه،محمد حسین ملایی کندلوسی: نخستین نمایشگاه توانمندی های مهندسی و صنعت ساختمان نوشهر در این شهرستان برپا شده است. 6 عکس را از این نمایشگاه تماشا کنید.

*روستا به شما نمی دهیم!

جلسه بررسی مشکلات مرزن آباد با حضور مسوولان بخش و شهر مرزن آباد و همچنین تنی چند از نمایندگان روستاهای این بخش برگزار شد.

رییس شورای اسلامی شهر مرزن آباد در این جلسه گفت: چهاربانده شدن دوطرف شهر مرزن آباد در زمان وعده داده شده محقق نشده است.

محمد ردایی تصریح کرد: مقرر شده بود تا زمستان سال 91 مشعل گاز در شهر مرزن آباد روشن شود و در کنار آن 21 روستای مسیر کلاردشت تا مرزن آباد نیز از این نعمت برخوردار شوند که متاسفانه به دلیل نبود نقدینگی، تورم و ... این پروژه به تعویق افتاد.

این مسئول با بیان اینکه با توجه به جاده کوهستانی و فاصله روستاهای کوهستان باید راحتی مردم را در نظر بگیریم، افزود: با توجه به اینکه اعلام شده کلاردشت با 30 روستا شهرستان می شود و اینکه این بخش دارای این تعداد روستا نیست، مسلما تعدادی از روستاهای مرزن آباد را نیز لحاظ کردند که بدین وسیله مخالفت خود را با الحاق روستاهای مرزن آباد به شهرستان کلاردشت اعلام می کنیم.

ردایی ادامه داد: ما به دنبال امنیت و آسایش و همچنین عدالت و حق خواهی مردم هستیم و به راحتی خاک خود را از دست نمی دهیم. 

وی افزود:البته در مورد برخی روستاها مانند کلنو که به کلاردشت نزدیک هستند نیازمند مذاکره هستیم اما اینکه به یکباره تعداد زیادی از روستاها و مرکز دهستان مرزن آباد را از این بخش جدا و به کلاردشت بدهند مخالفیم.

دو عکس زیر مربوط به این جلسه است.