شنبه 26 اسفند 1391-19:23

جو گیر تهرانی ها نشویم/ به فکر منافع استان هم باشیم

متاسفانه این روزها و در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، فضای سیاسی کشور به سمت انتقام و لجبازی پیش می رود/شایسته است مردم،ضمن رعایت خطوط قرمز نظام،دغدغه وطن خویش را نیز داشته باشند و به راحتی تحت تاثیر جریانات و اشخاص قرار نگیرند و رای خویش را به آسانی به کاندیدای ریاست جمهوری ندهند.


مازندنومه،ایرج نیازآذری:بهار در راه هست و با زایش مجدد طبیعت، فصل جدیدی از زندگی رقم می خورد.

نو شدن طبیعت سایر شئون زندگی انسان را تحت تاثیر قرار می دهد. همه ما به مدد محول الحال و الاحوال برآنیم تا زندگی خود را تحول ببخشیم . تحول معنوی ،جسمی ، فرهنگی و هر تغییری که برای دین و دنیای ما ارزش دارد، اما آنچه مورد توجه این قلم در روزهای پایانی سال 91 است،تلاش برای وحدت کلمه و همگرایی برای رشد و پیشرفت زادبوم می باشد.

متاسفانه این روزها و در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، فضای سیاسی کشور به سمت انتقام و لجبازی پیش می رود . دنبال قاصر و مقصر نیستم اما به عنوان یک شهروند کوچک ایرانی برای آینده جامعه احساس نگرانی دارم.

 ازاین رو نه در مقام توصیه بلکه از حیث رسالت هم کیشی و هم وطنی تقاضای آوای همدلانه دارم.دولت ها و مجلس ها می آیند و می روند اما آنچه که باید حفظ بماند، نظام اسلامی است که خون بهای هزاران شهید و حاصل مجاهدت ایثارگران و انقلابیونی است که سال ها مبارزه طاقت فرسا داشته اند.

شایسته است مردم سختکوش ، متدین و دین باور مازندران ضمن رعایت خطوط قرمز نظام دغدغه وطن خویش را نیز داشته باشند و به راحتی تحت تاثیر جریانات و اشخاص قرار نگیرند و رای خویش را به آسانی به کاندیدای ریاست جمهوری ندهند. باید از ستادهای شان بخواهند که برای رشد و توسعه مازندران مشخصا چه برنامه ای دارند.

 در همین راستا پیشرفت و توسعه مازندران بدون همگرایی و انسجام بزرگان و جریان های مختلف سیاسی میسر نمی شود وهرگونه لج بازی و چند دستگی منافع و فرصت ها را می سوزاند.

 از فرصت بهار و تحول طبیعت بهره جوییم و برای آبادانی مازندران عزیز که بواقع کلان شهری بزرگ است بکوشیم.

منیت ها را کنار بگذاریم و ما شویم و با برادری و اتحاد برای توسعه همه جانبه و متوازن زادم بکوشیم.

 به جای شهرگرایی و بخشی نگری، استانی عمل و همه توان خود را معطوف به محرومیت زدایی کنیم.

قدردان زحمات و خدمات باشیم و سپاسگزار تلاش های خداپسندانه، ولو مخالف ما باشد. برادر دینی و هموطن ما که هست؟!

در کنار نصایح و ارشادات ژورنالیستی،سازماندهی و اتخاذ ساختار درست جهت بهره گیری از نخبگان و صاحب نظران راه توسعه استان را هموار می سازد.

 نمی دانم حرف من درست است یا خیر، اینکه خیلی تحت تاثیر دعواهای سیاسی پایتخت نشینان نگردیم و جو ما را نگیرد و به فکر منافع استان هم باشیم.

 فارغ از اینکه چه شخص و چه جریانی پس از انتخابات 24 خرداد عنان اختیار پاستور را 12مرداد92 در دست می گیرد ، امیدوارم روی کار آمدن دولت جدید در کشور برای ما مازندرانی ها خوش یمن تر باشد. 

ایمیل نویسنده: (irajniaz@yahoo.com)