يکشنبه 22 ارديبهشت 1392-15:1

نیاز ملت

 هاشمی رفسنجانی با کوله باری از تجربه و تخصص، شناخت کافی از تحولات جهانی داشته و دارای برنامه و نیروی انسانی هماهنگ ، کارآزموده و امتحان پس داده است/ هاشمی از صلاحیت، مقبولیت و مشروعیت بیشتری برخوردار است و با انتخاب ایشان وفاق ملی تقویت شده و کشورمان در عرصه بین الملل قوی ظاهر می شود.

 


مازندنومه،ایرج نیاز آذری:بدون مقدمه بگویم ثبت نام آقای هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری یکی از قطعات اصلی حماسه سیاسی محسوب می شود.

 این مرد بزرگ تاریخ معاصرایران و ذخیره پرثمر انقلاب اسلامی بی آنکه نیازی به جایگاه ریاست جمهوری داشته باشد،با ایثار فراوان و در شرایط حساس و تاریخی،علم حماسه سیاسی را بر دوش کشید تا باردیگر در کنار رهبری حکیم و فرزانه انقلاب موجب عزت و آبروی کشور شود.

 هاشمی فردی اسلام شناس ، سیاستمدار ، مدیر ، مدبر ، کارآمد، زیرک و باهوشی است که نیاز به معرفی ندارد و دوست و دشمن این یار و امین امام و رهبری را به خوبی می شناسند.

او با کوله باری از تجربه در عرصه های مختلف سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی و در سطوح مختلف به خوبی می تواند بار دیگر سکاندار خدمت و تلاش در ایران اسلامی شود.

 هاشمی در قالب یک جریان یا گروه نمی گنجد بلکه او چهر ه ای بین المللی و عنصری ارزشمند برای جهان اسلام و عالم تشیع است،لذا ملت با درس گرفتن از مدیریت دولتهای گذشته بار دیگر مدیریت متعهدانه و هوشمندانه امیرکبیر دوران را تجربه می کند.

 شرایط داخلی و بین المللی کشور و اوضاع بسیار حساس و پیچیده منطقه می طلبد فردی در راس امور کشور قرار گیرد که تجربه مبارزه ، مدیریت کارآمد و شناخت کافی از پیچیدگی های محیط بین الملل را در عرصه های مختلف داشته باشد.

واضح است که آقای هاشمی رفسنجانی با کوله باری از تجربه و تخصص، شناخت کافی از تحولات جهانی داشته و دارای برنامه و نیروی انسانی هماهنگ ، کارآزموده و امتحان پس داده است.

 نگارنده ضمن احترام به همه کسانی که در این دوره از رقابت ها مشارکت دارند معتقدم آقای هاشمی رفسنجانی از صلاحیت، مقبولیت و مشروعیت بیشتری برخوردار است و با انتخاب ایشان وفاق ملی تقویت شده و کشورمان در عرصه بین الملل قوی ظاهر می شود،تنش ها عیله کشور کاهش یافته و رنسانس جدیدی کشور را فرا خواهد گرفت.

همه بازیگران عرصه سیاست ورزی به خوبی نقش و توانمندی آقای هاشمی را در سیر تاریخی انقلاب اسلامی می دانند و یاران انقلاب نباید از برخی بداخلاقی ها نگران باشند .

 اگر تخریب علیه وی سازماندهی شده و هدایت شده است به خاطر بزرگی و عظمت آقای هاشمی و کوچکی تخریب کنندگان اوست.

 امروز ملت فهیم و بزرگ ایران به حضور و سرپنجه تدبیر آقای هاشمی نیازمند است و هرکسی دلش برای سرنوشت ایران و اسلام می تپد بی توجه به هر گونه هزینه احتمالی وارد میدان شود ، از تخریب ها و تهمت ها نهراسد وبرای رای آوری او تلاش نماید.

 این را هم بگویم آقای رفسنجانی مثل همه کسانی که دیکته فراوانی نوشته اند اشتباه و ایراد دارد اما خدمات و اقدامات خوب او در مبارزه ، دوران تثبیت نظام ، دفاع مقدس و دوران سازندگی برکسی پوشیده نیست.

سردار بزرگ سازندگی هم اکنون و در سن هشتاد سالگی تجربه دوران اصلاحات و مدیریت ناکارآمد احمدی نژاد را نیز رصد و با هوشمندی تحولات منطقه و جهان اسلام را می پاید و خود را آماده خدمت نموده است.

 خوانندگان این سطور بهتر از نگارنده از اهمیت کشورداری با خبرند و به نیکی می دانند که این جایگاه عرصه جلوس انسان های کوچک نیست، انسان های کوچکی که با احساسات ملت بازی کرده و قطار انقلاب اسلامی را از ریل خود خارج نموده و هزینه سنگین ملی و بین المللی متوجه کشور کرده اند.

انتخابات شکر نعمت جمهوریت نظام است و مردم سالاری دینی ایجاب می کند یک رقابت سازنده و پویا در چارچوب قواعد و قوانین بین همه نامزدانی که از سوی شورای نگهبان تایید می شوند به وجود آید و همه دلسوزان به انقلاب کمک نمایند تا منویات مقام معظم رهبری در تحقق حماسه سیاسی عملی شود.

 مردم ما هم اکنون به خوبی متوجه شدند قطعنامه کاغذ پاره نیست ، اقتصاد دستور پذیر نمی باشد ، تضعیف پول ملی حق الناس دارد ، بهبود وجه تخریب شده کشور در محیط بین الملل پرهزینه است، کشورداری تدبیر می خواهد نه شعار !

بدون ارتباط با دنیا پسرفت می کنیم ، اداره کشور با سازمان های تخصصی کمتر آسیب می پذیرد و انحلال مراکز فنی و تخصصی زمینه فساد را بالامی برد، خرد ورزی بهتر از فرد محوری است ، نخبگان سرمایه کشورند ، شعارهای تنش زا برای کشور هزینه دارد ، قانون گرایی خوب است ، کشور باید با اصل تفکیک قوا اداره شود و بسیاری از باید و نبایدهای دیگر ،که ان شالله با رای بالای حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در 24 خرداد رنسانس دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی شکل خواهد گرفت و دل امام و شهدا و ملت و رهبری آرامش خواهد گرفت.

ایمیل نویسنده: (irajniaz@yhoo.com)