پنجشنبه 9 خرداد 1392-0:41

جلیلی کاندیدای دولت است-صابری

دبير جامعه اسلامي مهندسين مازندران گفت:،بعد از اعلام نظر جامعتین ممکن است انصراف هایی به وجود آید/جبهه پایداری روی دوم سکه دولت است.این ها دو چهره آورده اند:چهره ملی(مشایی) و چهره مذهبی(جلیلی) و منظور شعار زنده باد بهار احمدی نژاد همین جلیلی است.


مازندنومه:دبير جامعه اسلامي مهندسين مازندران در گفت و گو با مازندنومه با بیان این که سعید جلیلی گزینه دولت است، اظهار داشت:نظر جمعی ما بر آن شده تا در انتخابات ریاست جمهوری از علی اکبر ولایتی حمایت کنیم.علی صابری-فعال سیاسی و دبير جبهه پيروان خط امام و رهبري مازندران- به چند سئوال ما درباره انتخابات پیش رو پاسخ داد:

*مازندنومه:چرا تشکیلات شما روی ولایتی به اجماع رسیده است؟

-نظر کلی جامعه مهندسین و جبهه پیروان در انتخابات،علی اکبر ولایتی است.با توجه به سابقه ولایتی در وزارت امور خارجه می توان گفت او فردی امتحان پس داده است.

ولایتی در دوران سخت دفاع مقدس وزیر خارجه بود و ارتباطات بین المللی خوبی دارد.بعد از جنگ نیز مشاور عالی رهبری بوده و مورد وثوق ایشان است.

با توجه به این که ولایتی در دوران وزارتش فردی موفق بوده و دیپلماسی او می تواند الان کارگشا باشد،ما روی او به اجماع رسیدیم.

مازندنومه:در نظرسنجی ها ولایتی جزو سه نفر اول نیست.آیا شانس برد برای گزینه شما وجود دارد و آیا احتمال دارد ولایتی به نفع قالیباف و حداد کنار برود؟

-هنوز زود است در این زمینه اظهار نظر شود،باید نظر جامعتین اعلام شود،نظر جامعتین تعیین کننده است،بعد از اعلام نظر ممکن است انصراف هایی به وجود آید که نتیجه را تغییر می دهد.

*مازندنومه:اگر جامعتین ترجیح دهند گزینه ای انتخاب نکنند و فقط مردم را به حضور گسترده دعوت کنند چه؟

-آن وقت هر سه کاندیدای اصولگرا می مانند،هر چند احتمال می دهم حدادعادی انصراف دهد.

*مازندنومه:راجع به سعید جلیلی نظرتان چیست؟

-جلیلی کاندیدای دولت احمدی نژاد است.خیلی ها قبلا" این موضوع را باور نداشتند اما وقتی جبهه پایداری که با پول محصولی ساپورت می شود و آیت الله مصباح،پشتش قرار گرفت و این ها از او حمایت کردند،یعنی جلیلی گزینه دولت است.

جبهه پایداری روی دوم سکه دولت است.این ها دو چهره آورده اند:چهره ملی(مشایی) و چهره مذهبی(جلیلی) و منظور شعار "زنده باد بهار" احمدی نژاد همین جلیلی است.

* مازندنومه:دشمنان نظام با تبلیغات فراوان سعی دارند ضمن مایوس کردن مردم،چنین القا کنند که نتیجه انتخابات از پیش معلوم است.نظر شما چیست؟

-رهبر انقلاب در چند سخنرانی از جمله همین سخنرانی امروزشان صریحا" اعلام کردند که یک رای دارند و رای شان هم مشخص نیست که به چه کسی است.

مردم باید اظهارات نامزدها را گوش کنند و بینند چه کسی باعث عزت و سرافرازی اسلام و کشور می شود و او را انتخاب کنند.

اصولگراها و بسیاری از دانشگاهیان و عقلا،نیز مسجدی ها و سنتی ها روی ولایتی به اجماع رسیده اند.