شنبه 25 خرداد 1392-20:11

دستان همدلی و وفاق تان را می فشاریم

بیانیه دفتر آیت الله صدوقی مازندرانی+بیانیه ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان روحانی در مازندران به مناسبت انتخاب دکتر حسن روحانی+بیانیه مجمع نمایندگان مازندران

 


*بیانیه دفتر آیت الله صدوقی مازندرانی به مناسبت انتخاب دکتر حسن روحانی

 حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حاج شیخ حسن روحانی

بدینوسیله سلام و تبریک حضرت آیت الله صدوقی مازندرانی جهت انتخاب جنابعالی به مقام ریاست جمهوری که با رای بالا و تک مرحله ای به وجود آمد،ابلاغ می گردد.

این انتخاب که بحمدالله مایه عزت و سربلندی و تحقق شعار حماسه سیاسی شد،علاوه بر آن سبب دلگرمی و شادی رهبر و ملت گردید و آنچه که بیش از هر موضوع در این دوره جدید مدیریت کلان کشور مورد توقع است عمل به وعده های انتخاباتی و ایجاد بسترهای لازم در سیاست داخلی و خارجی و مهمتر از همه حل نابسامانی فرهنگی و اقتصادی ایران اسلامی است که ان شاءالله با مدد و توجهات حضرت ولی عصر(عج) و حمایت رهبر ومراجع بزرگوار و سعی و جدیت شما در آینده نزدیک شاهد تحقق آن باشیم.

دفتر معظم له،موسسه امامیه

صدرا صدوقی

*بیانیه ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان دکتر روحانی - مازندران

مردم آگاه و حماسه ساز استان مازندران _ باسلام و احترام فراوان

ستاد انتخاباتی حجّت الإسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی ،بنا به التزام به اخلاق اسلامی و انسانی برخود لازم می داند؛ صمیمانه ترین و متواضعانه ترین درود ها را، نثار شما مردم فهیم استان مازندران نماید که با مشارکت شگفتی ساز و انتخاب معنا دار خود سهم ارزنده ای را در آفرینش حماسه سیاسی 24 خرداد ایفا نموده اید و عزم استوار خویش را برای تغییر وضع موجود و مطالبه ی اعتدال،عقلانیت،تدبیر و کارآمدی همه جانبه ، به نمایش گذاشته اید .

ما براین باوریم که اگر هم راهی هوش مندانه و مسئوولیّت شناسی و رفتار قانون مدارانه شما عزیزان اصلاح طلب و تحول خواه نبود؛ اعضای ستاد انتخابات به تنهایی قادر به خلق یک رکورد بی سابقه در مشارکت سیاسی نمی شدند.

ما خاضعانه دستان هم دلی و وفاق تان را می فشاریم و برای امتداد کوشش مجّدانه برای حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارتقای استان در تراز توسعه ملّی به پشتیبانی تان سخت نیازمندیم .

ضمن تقدیر از بزرگان گران قدری که محور اصلی فکر و اندیشه و راهمان بوده و هستند به ویژه آیت اله هاشمی گرامی و حجّت الإسلام والمسلمین خاتمی عزیز و همه نیروهای متعهد اصلاح طلب، از تلاش های مجریان و ناظران محترم استانی ،برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و نیز تجلیل از هم راهی فداکارنه، اعضای ستادی و هوادارن نامزد فرهیخته و اصلاح طلبِ اخلاق مدار جناب آقای دکتر عارف و نیز ارج گذاری به رقابت سازنده ی ستاد های انتخاباتی سایر نامزدهای محترم و تشکّر وافر از یکایک هواداران پر شورو شعور جناب آقای دکتر روحانی رجای واثق داریم ؛ استان مازندران در پرتو هم دلی و وفاق کلّیه ی نخبگان و آحاد مردم در دوران دولت یازدهم رشد و توسعه هم جانبه را تجربه نماید.

ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان دکتر روحانی - مازندران

*پیام مجمع نمایندگان استان مازندران

  جا دارد خداوند تبارک و تعالی را به واسطه حضور تاریخی و حماسه ساز ملت فهیم و بزرگ ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شاکر باشیم و از مردم  همیشه در صحنه کشورمان به خصوص مردم شهیدپرور و دوراندیش استان مازندران صمیمانه سپاسگزاری می نمائیم.

بدون شک با حضور باشکوه مردم در انتخابات 24 خرداد 92 برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات ایران اسلامی رقم خورد. این حماسه باشکوه و حضور مسئولانه، هوشمندانه، و متعهدانه که تراز بین المللی جمهوری اسلامی را در عرصه های جهانی ارتقا بخشید را به محضر مقام معظم رهبری تبریک و تهنیت می گوئیم.

مجمع نمایندگان استان مازندران ضمن احترام به انتخاب شایسته ملت بزرگ ایران اسلامی مراتب تبریک صمیمانه خود را به محضر حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ابراز داشته، آمادگی خود را برای همکاری با ایشان اعلام می نماید. امیدواریم در دولت جناب آقای دکتر روحانی استان مازندران که دارای ظرفیت های فراوانی برای توسعه پایدار و متوازن می باشد به جایگاه اصلی خود دست یابد.

در پایان ضمن تشکر مجدد از ملت حماسه ساز ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار استان مازندران و نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، از کلیه دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از نظارتی، بازرسی، اجرایی، و انتظامی صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و انتظار داریم با پایان یافتن فصل رقابت ها، اخوت و رفاقت ها برای ساختن ایران اسلامی همچنان مستحکم بماند.

مجمع نمایندگان استان مازندران