يکشنبه 23 تير 1392-9:26

عکس و خبر

عکس های خبری مازندنومه/3 عکس از دیدار فعالان محیط زیست مازندران با دکتر عارف+ 3عکس از رها سازی زباله در جنگل های غرب استان


مازندنومه:روز پنج شنبه ۲۰ تیر ماه، انجمن توسعه پایدار قائم شهر به همراه تعدادی از فعالان محیط زیست و وبلاگ نویسان مهمان دکتر محمدرضا عارف- عضو مجمع تخشیص مصلحت نظام -بودند.

در این جلسه که نمایندگانی از انجمن توسعه پایدار قائم شهر به اتفاق تعدادی از فعالان محیط زیست، وبلاگ نویسان و اعضای انجمن های زیست محیطی حضور داشتند، ابتدا محمد درویش و عباس محمدی از فعالان محیط زیست، گزارشی کلی را از وضعیت محیط زیست کشور ارایه دادند.

سپس خانم خیرخواه -رئیس هیئت مدیره انجمن توسعه پایدار قائم شهر- مشکلات زیست محیطی شهر (از جمله مشکلات دفع زباله شهری و عدم تخصیص بودجه مناسب به این شهر برای تکمیل کارخانه کمپوست ) را بیان کرد و از آقای عارف خواست این مشکلات را با رئیس جمهوری منتخب در میان گذاشته که این پیشنهاد مورد توجه آقای دکتر عارف قرار گرفت .

از استان مازندران نمایندگان دو انجمن توسعه پایدار قائم شهر (۳ نماینده) و جمعیت زنان مبارزه با آلودگی محیط زیست تنکابن (۲ نماینده) حضور داشتند.

کاظم نجاریون موسس رفتگران طبیعت ایران،حر منصوری از جمعیت دیدبان محیط زیست میانکاله، خانم شمشادی از جمعیت زنان مبارزه با آلودگی محیط زیست گیلان و همچنین خانم فرزانه ترکان از دیگر سخنرانان این جلسه بودند .

عکس:ارسالی سایت قائم شهری ها



*رها سازی زباله در دامان پاک و آرامش بخش طبیعت و جنگل مصداق بارز " نمک
خوردن و نمکدان شکستن است "

عکس:محمدحسین ملایی کندلوسی