دوشنبه 7 مرداد 1392-13:30

آقایان شهر،مرجع شخص نیستند-فاطمی

مدیرمجمع عالی نخبگان مازندران گفت:تعصب ساری و بابل ندارم،ولی به دلیل مشغله کاری ، شرط استقرار دفتر مرکزی را در بابل پذیرا شدم/مازندران از لحاظ بیکاری در وضعیت بحرانی قرار دارد/ برای حدود 200 نفر از نخبگان کارت شناسایی صادر شده است.


مازندنومه،فریبرز سیفی:دکتر "احمد فاطمی" روز دوشنبه در نشست با شوراهای اسلامی شهرهای تابعه بابل گفت:خوشبختانه امروز در همه شهرهای مازندران با وجود ائمه جمعه،نماز جمعه برگزار می شود و بسیاری از مردم می توانند آنها را به عنوان پناهگاهی بر ای رفع مشکلات منطقه بدانند.

وی با بیان اینکه آقایان و پدران شهر،مرجع شخص نیستند،افزود: تعصب ساری و بابل ندارم،ولی به دلیل مشغله کاری ، شرط استقرار دفتر مرکزی را در بابل پذیرا شدم.

مدیرمجمع عالی نخبگان مازندران ضمن بیان این که مازندران از لحاظ بیکاری در وضعیت بحرانی قرار دارد،اظهارداشت:بی توجهی به اشتغال جوانان در آینده ای نزدیک مشکلات زیادی را برای جامعه به خصوص خانواده ها به وجود خواهد آورد.

فاطمی بابیان اینکه تنها در شهرستان بابل طی بررسی های انجام شده، بیش از 11 هزار تحصیل کرده بیکار وجود دارد؛ بیان داشت:تعیین تعداد بیکاران در رشته های مختلف با راه اندازی بانک اطلاعاتی تسهیل داده می شود.

وی اظهارداشت: متاسفانه عده ای در شهرک های صنعتی با دریافت وام های کلان از طریق رابطه ، به جای ایجاد اشتغال، سرمایه ها را در جاهای دیگر هزینه کرده،خرابه تحویل مردم دادند.

فاطمی با اشاره به اینکه مجمع عالی نخبگان، بیناد کاریابی نیست؛ گفت: این مجمع می تواند در شناسایی و ایجاد ظرفیت و زمینه سازی برای اشتغال جوانان گام هایی اساسی بردارد.

وی تجاری سازی ایده ها را از رویکرد های مهم مدیرمجمع عالی نخبگان مازندران برشمرد و افزود: تاکنون بیش از شش هزار نفر در سطح استان ثبت نام کردند.


فاطمی گفت:طی بررسی های صورت گرفته ، تاکنون برای حدود 200 نفر از نخبگان کارت شناسایی صادر شده است.