جمعه 11 مرداد 1392-16:37

یاران روحانی با کانون تدبیر و امید می آیند

گزارش+گزارش تصویری مازندنومه از همایش مردمی حامیان دکتر روحانی در آمل/حامیان دکتر روحانی در مازندران،کانون تدبیر و امید تشکیل می دهند+اسامی اعضای هیئت موسس این کانون.


مازندنومه:پنج شنبه شب گذشته همایش مردمی حامیان روحانی در آمل برگزار شد و طی آن کانون تدبیر و امید استان مازندران اعلام موجودیت کرد.

در این همایش مردمی بیش از 200 نفر از فعالان ستادی دکتر روحانی،هم چنین مسوولان ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در مازندران ،جمعی از مسوولان و شخصیت های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی آمل و مازندران حضور داشتند.

 مراسم پس از صرف افطار و شام با تلاوت قرآن و خیر مقدم از سوی مرتضی ولایی-از مسوولان ستاد انتخاباتی دکتر روحانی شهرستان آمل- آغاز شد.

 سردار بهزاد حسنی -معاون ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مازندران- نخستین سخنران این همایش بود.

وی در بخشی از سخنان خود با تجلیل  از نقش مردم در انتخاباتی که به پیروزی دولت تدبیر و امید انجامید ،آنان را صاحبان اصلی دولت تدبیر و امید خواند.

حسنی با اشاره به فضیلت ماه رمضان و تکریم شخصیت و فضایل امام علی (ع) همه مردم  را به همدلی و همفکری برای حمایت از دولت و رییس جمهور منتخب فراخواند.

دکتر ربیع فلاح -رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مازندران- نیز با تاکید بر نقش مردم در انتخابات و ضرورت حمایت از رییس جمهور منتخب،از انسجام فعالان سیاسی حامی دکتر روحانی در استان در چارچوب رویکرد گفتمان عقلانیت، اعتدال و فراجناحی بودن در راستای مصالح و منافع استان مازندران خبر داد.

لطف الله آجدانی نیز آخرین سخنران همایش بود که در سخنان خود با تجلیل از نقش ارزنده مردم و قدردانی از فعالان حامی رییس جمهوری منتخب در آمل و مازندران تصریح کرد: مسوولان ستادهای انتخاباتی رییس جمهوری منتخب و فعالان حامی دکتر روحانی در مازندران با انسجام روزافزون،پی گیر مطالبات مردم مازندران در حوزه مدیریت اجرایی استان با رویکرد فراجناحی و مبتنی بر عقلانیت و اعتدال و بهره مندی از خرد جمعی خواهند بود.

 

آجدانی تاکید کرد: در این راه خواهان و مدافع مصالح و منافع استان مازندران بوده و با هرگونه افراطی گری و زیاده طلبی های مغایر با  گفتمان رییس جمهور منتخب مخالفیم.

این مدرس دانشگاه بر ضرورت همدلی و همکاری برای پیشرفت ایران و مازندران تاکید کرد و توجه بیشتر به ضرورت سلامت  و کارآمدی در سیستم مدیریت اجرایی دولت رییس جمهور منتخب در مازندران را با رویکرد حفظ مصالح و منافع استان خواستار شد.

بر اساس گزارش خبرنگار مازندنومه، در این همایش  که مسوولان  و روسای ستادهای پیشین انتخاباتی رییس جمهور منتخب در استان و شهرستان های مختلف مازندران از جمله ساری،بابل،قائم شهر،نور،آمل،نکا،چالوس،نوشهر،عباس آباد،رامسر،تنکابن،شیرگاه،زیراب ،سوادکوه،بهشهر،گلوگاه،بابلسر و فریدونکنار،سیمرغ،محمودآباد و نیز جمعی از شخصیت ها و فعالان نام آشنای سیاسی حامی رییس جمهور منتخب از جمله مهندس ناییج پور شرکت داشتند،از اقدام برای تشکیل کانون تدبیر و امید در استان مازندران خبر داده شد.

  مسوولان ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در استان مازندران به صورت یکپارچه و هماهنگ و با تدوین و تصویب منشور و میثاق همدلی ،در صدد  تاسیس وتقویت کانون تدبیر و امید در مازندران برای پی گیری مطالبات مردم و دفاع از مصالح و منافع استان مازندران هستند.

 هیات موسس این کانون در مازندران عبارتند از : دکتر ربیع فلاح، سردار بهزاد حسنی،دکتر محرمعلی خداوردی،مهندس کاظم فولادی سوادکوهی و لطف الله آجدانی.

 همچنین از سوی این کانون  لطف الله آجدانی به عنوان سخنگوی کانون در مازندران انتخاب و معرفی شد.