سه شنبه 5 شهريور 1392-23:32

تکذیبیه ای که تکذیب شد

دفتر آیت الله صدوقی مازندرانی،تکذیبیه ای را که منسوب به دفتر ایشان بود، تکذیب کرد/منشا این حرکت فردی بوده که به خاطر هواداری از گزینه دیگر برای سمت استانداری مازندران،بدون هماهنگی با بیت آیت الله صدوقی،این تکذیبیه را در رسانه ها پخش کرد.


مازندنومه:به رغم تکذیبه ای که در برخی پایگاه های خبر استان  منسوب به آیت الله صدوقی انتشار یافت،دفتر ایشان خبر پیشین ما را تایید و تکذیبیه را تکذیب کرد.

بر اساس این گزارش، آیت ا... صدوقی مازندرانی در دیدار با ربیع فلاح،ضمن تاکید بر پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر کشاورزی و صنعت در مازندران، از زحمات او در ایام انتخابات قدردانی و بر مدیریت توانمند و جامعیت و اعتدال گرا بودن او تاکید کرد.

آیت ا... صدوقی همچنین با اشاره به نیاز مازندران به یک استاندار قوی برای حل مشکلات، دکتر فلاح را از مدیران لایق و سرمایه های نظام اسلامی دانسته و رضایت و حمایت خویش را از ایشان را اعلام کرد.

گفتنی است منشا این حرکت فردی بوده که به خاطر هواداری از گزینه دیگر برای سمت استانداری مازندران،بدون هماهنگی با بیت آیت الله صدوقی،این تکذیبیه را در رسانه ها پخش کرد که عصر سه شنبه،پس از اطلاع مسئول دفتر آیت الله صدوقی،خبر تکذیبیه،تکذیب و از سایت امامیه نیز حذف شد.