شنبه 23 شهريور 1392-21:27

آمل فرماندار شایسته می خواهد، نه سفارشی!

 از نماینده محترم آمل در مجلس نیز انتظار می رود در چارچوب اختیارات قانونی خویش صرفا به انجام وظایف مربوطه خود پرداخته و در معرفی و حمایت از نامزد مطلوب خود برای فرمانداری شهرستان آمل به گونه ای اقدام ننمایند که شائبه ی اقدامات فراقانونی و ترجیح منافع شخصی و باندی بر شایسته سالاری و مصالح و منافع عمومی رابه دنبال داشته باشد.


مازندنومه:پی موضع گیری نماینده مردم آمل در مجلس و معرفی زودهنگام معاون فرمانداری این شهرستان، به عنوان فرماندار آینده آمل، بیانیه ای از سوی کانون جوانان اعتدالگرای مازندران، خطاب به استاندار مازندران صادر که یک نسخه از آن برای ما ارسال شده است. در متن این بیانیه چنین آمده:

جناب آقای دکتر ربیع فلاح

 استاندار محترم و محبوب دولت تدبیر و امید مازندران

با سلام

ضمن عرض تبریک انتصاب شایسته حضرتعالی در مسند استانداری مازندران و حمایت کامل از شما که حضورتان نوید بخش عقلانیت و تدبیر و اعتدال در مدیریت اجرایی استان مازندران است، به استحضار عالی می رساند: همان گونه که مستحضرید گفتمان دولت تدبیر و امید از ضرورت صیانت و دفاع از شایسته سالاری خبر می دهد.

دیگر زمان غوغا سالاری ها و دخالت های  غیر قانونی و فراقانونی و اعمال نفوذهای سهم خواهانه و قدرت نمایی های غیر مسوولانه در عزل و نصب های مدیریتی که مغایر با سیاست های دولت تدبیر و امید و شانیت و جایگاه و استقلال قانونی استاندار محترم است، سپری شده  است.

 در برخی رسانه های حامی نماینده محترم آمل در مجلس به نقل از ایشان  تلاش هایی برای سپردن مسوولیت خطیر فرمانداری شهرستان آمل به آقای سید جعفر رسولی -معاون کنونی فرمانداری آمل- به کار گرفته شده است که موجب تشویش افکار عمومی در آمل گردیده است.

 خاطرنشان می کند با توجه به جایگاه  مهم تاریخی ، تمدنی ، فرهنگی ، علمی ،اقتصادی و سیاسی آمل در مازندران و کشور، نمی توان و نباید مسوولیت خطیر فرمانداری این شهرستان را بر اساس سلیقه و منافع شخصی و باندی این و آن بر عهده افراد ناکارآمد قرار داده و مصالح و منافع عمومی شهرستان و مردم شریف آن را نادیده گرفت.

 لذا ضمن تاکید بر استقلال و صلاحدید قانونی حضرتعالی به عنوان مقام عالی مدیریت اجرایی استان، از جنابعابی انتظار و استدعا می شود با تکیه بر اصل شایسته سالاری نسبت به انتخاب و انتصاب فرمانداری کارآمد و متناسب با شانیت و جایگاه شهرستان آمل اقدام فرمایید.

 از نماینده محترم آمل در مجلس نیز انتظار می رود در چارچوب اختیارات قانونی خویش صرفا به انجام وظایف مربوطه خود پرداخته و در معرفی و حمایت از نامزد مطلوب خود برای فرمانداری شهرستان آمل به گونه ای اقدام ننمایند که شائبه ی اقدامات فراقانونی و ترجیح منافع شخصی و باندی بر  شایسته سالاری و مصالح و منافع عمومی رابه دنبال داشته باشد. در دولت تدبیر و امید نیز جایی برای قدرت طلبی و قدرت نمایی و سهم خواهی های نامشروع نیست.

با احترام

رییس کانون جوانان اعتدالگرای مازندران

عرفان علیزاده