چهارشنبه 10 مهر 1392-10:53

معاون عمرانی جدید هم در راه است

شنیده شده به زودی بهزاد پور محمد، جای عیسی هاشمی را در پست معاونت عمرانی استانداری مازندران خواهد گرفت+معرفی معاون جدید+تعیین نخستین مدیرکل دولت تدبیر و امید در مازندران


مازندنومه: بر اساس شنیده های ما، از بین اسفندیار عشوری، فرامرز نقیبی و بهزاد پورمحمد، وزارت کشور به زودی حکم معاون عمرانی استاندار را به پورمحمد خواهد داد و او جانشین عیسی هاشمی می شود.

به نظر می رسد ربیع فلاح ترجیح داده در این پست از نیرویی غرب استانی اما باتجربه و خوشنام به جای همشهری خود استفاده کند.

پورمحمد که متخصص مدیریت بحران است، در دوران اصلاحات حدود 7 سال مسئولیت ستاد حوادث غیرمترقبه استانداری مازندران را بر عهده داشت و در دی ماه سال 1383 به سمت معاون برنامه ریزی و آمادگی امداد و نجات هلال احمر کشور منصوب شد.

در دوران مدیریتی او در استانداری، حوادث مهم طبیعی چون بحران برف سال های 81 و 82، زلزله سال 83 و زلزله بم اتفاق افتاد که او در همه این بحران ها مدیریتی شایسته و کارآمد داشت.

پورمحمد که متولد1349 رامسر است، در دوران حضورش در ستاد حوادث غیرمترقبه استان، ارتباط بسیار خوب و موثری هم با رسانه ها داشت.

او علاوه بر نگارش مقاله های تخصصی متعدد، کتاب هایی هم چون« همزيستي بازلزله» و«مدیریت بحران» را نیز تالیف کرده است.

البته هنوز احتمال انتصاب اسفندیار عشوری-مدیرکل اسبق راه و ترابری مازندران و عضو دوره نخست و دوم شورای شهر ساری- نیز برای این سمت رد نشده است و برخی گمانه زنی ها از انتصاب او خبر می دهد.

به هر حال هم پورمحمد و هم عشوری با تجاربی که اندوخته اند، توانایی اداره این معاونت مهم استانداری را دارند.

گفتنی است هفته گذشته ترکیب دو معاون استاندار یعنی معاون سیاسی و معاون برنامه ریزی مشخص شده بود.

خاطرنشان می کنیم حکم اولین مدیرکل دولت تدبیر و امید در مازندران نیز صادر شده و به احتمال در هفته آینده محمد محمدپور عمران در اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان معارفه می شود.

محمد محمد پور عمران مرداد 1350 در شهرستان آمل متولد شد و مدرک دکترای خود را در رشته مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت دریافت کرد.

ریاست دانشگاه شمال و سرپرستی دانشگاه علم و فناوری مازندران در رزومه او دیده می شود.