يکشنبه 14 مهر 1392-21:48

فلاح: وضعیت همین است که می‌بینید!

متن و حاشیه های معارفه مدیرکل جدید صنعت، معدن و تجارت مازندران+عکس/ فلاح:قصد ندارم خدمات مدیران سابق را نادیده بگیرم، وضعیت ما همین است که می‌بینید/محمدپور عمران:کمتر واحد صنعتی را می‌شناسم که شاگردان و دانشجویانم در آنجا مشغول به کار نباشند.


مازندنومه، کلثوم فلاحی: مرتضی هاشم‌پور -رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران- بعداز ظهر امروز طی مراسمی که خود در آن حضور نداشت، ریاست این سازمان را به محمد محمدپور عمران داد.

 گفته شد هاشم‌پور دچار کسالت است و نتوانسته در این مراسم حضور یابد!

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل امور استان‌های وزارتخانه و استاندار مازندران، جزء میهمانان ویژه این مراسم بودند.

 در این آیین، نماهنگی از فعالیت‌های هاشم‌پور با موسیقی حزن‌انگیز پخش شد که حاضران در سالن به مزاح به یکدیگر می‌گفتند: حالا کسالت هاشم‌پور در این حد هم نیست که از این آهنگ استفاده شده است!

 سالن مراسم شلوغ بود و عده‌ای ایستاده مراسم را دنبال می‌کردند. رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت که اغلب سخنرانان از او به عنوان فردی دانشگاهی یاد می‌کردند و استفاده از این عنوان ما را به یاد سخنرانی‌های رئیس‌جمهوری سابق می‌انداخت که می‌گفت: « ما دانشگاهی هستیم» در سخنان خود، واحد "مدیریت سازمان" درس داد و خبرنگاران به جای خبر، جزوه نوشتند!

 محمدپور در سخنان خود اظهار داشت: کمتر واحد صنعتی را می‌شناسم که شاگردان و دانشجویانم در آنجا مشغول به کار نباشند.

 وی با بیان اینکه خانواده‌ام در این مراسم حضور دارند، تصریح کرد: از این جایگاه استفاده شخصی کرده و از خانواده و به ویژه از مادرم تشکر می‌کنم.

 استاندار مازندران هم بسیار از وضعیت صنعت گلایه کرد و این وضعیت را اسفبار خواند.

 ربیع فلاح با اشاره به اینکه قصد ندارم خدمات مدیران سابق را نادیده بگیرم، گفت: وضعیت ما همین است که می‌بینید.

استاندار مازندران یادآور شد: با این همه نعمتی که داریم مازندران نباید بیکار داشته باشد.

 فلاح ادامه داد: در هر خانه دو سه بیکار وجود دارد و چه شده که استانی با این همه نعمت، بیشترین بیکاری را در سطح کشور دارد؟

وی با اشاره به ظرفیت مازندران و معادن بکر و دست نخورده آن، گفت: این گونه نیست که دولت بیاید و در این مراکز سرمایه‌گذاری کند بلکه دولت نقش سیاست‌گذار دارد و از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنیم.

 فلاح با اشاره به وضعیت شلوغ سالن، اظهار داشت: در مراسم معارفه خودم هم وضعیت به همین شکل بود و در آینده باید برای برنامه‌های این چنینی و همایش‌ها، سالنی در خور شان میهمانان داشته باشیم.

وی از نعمت‌زاده به عنوان پدر صنعت ایران نام برد و گفت: در زمان نعمت‌زاده بود که شهرک‌های صنعتی به وجود آمدند و اکنون هم از وضعیت شهرک‌ها و شهرک‌نشینان مطلع هستیم.