پنجشنبه 18 مهر 1392-2:12

عزل و نصب ها طبیعی است-فلاح

در گفت و گوی مازندنومه با استاندار مازندران مطرح شد:افرادی که در حال حاضر هستند ازجمله دوستان ما محسوب می شوند و تاجائی که امکان دارد از این ظرفیت ها استفاده می کنیم، جائی هم که نیاز باشد تغییر ایجاد می کنیم/ در حال اجرای برنامه ستادی هستیم و درصددیم زودتر از 2 ماه این برنامه را اجرائی کنیم.


مازندنومه: برخی حامیان دولت تدبیر و امید در مازندران، روند تغییرات و عزل و نصب ها را در مازندران کند و فرسایشی قلمداد می کند و بر این باورند استاندار باید هر چه سریع تر حداقل مدیران سیاسی و فرهنگی باقی مانده از دولت قبل را جابه جا و اقدام به یارگیری برای خود کند.در همین زمینه برخی پرسش ها و ابهامات کنونی را با ربیع فلاح در میان گذاشتیم:

* مازندنومه: آقای فلاح، در ده روز اخیر دو انتصاب در شهرستان نکا اتفاق افتاد و رییسان دانشگاه پیام نور و نیز رییس ارشاد این شهر عوض شدند. این در حالیست که هنوز عزل و نصب های مهم شما در حوزه فرمانداران و مدیران کل در سطح استان آغاز نشده است. آیا این انتصابات در شهری مثل نکا برجای مانده از سیستم دوره طاهایی بوده است؟

- آقای طاهائی؟! طاهائی که تشریف بردندǃ؟

* مازندنومه: دوست داریم پاسخ شما را در زمینه انتصابات بشنویم.

-  انتصاب؟ انتصاب چی؟ من متوجه نشدم! کی؟ طاهائی؟ طاهائی که تشریف بردند.

* مازندنومه: جناب دکتر در خصوص عزل و نصب هائی که انجام شده است، توضیح بفرمائید.

- عزل و نصبی انجام نشده! کدام عزل و نصب؟ من خبر ندارم. البته خب عزل و نصب ها طبیعی است، اما در خصوص استانداری، ما که هنوز شروع نکردیم.

* مازندنومه: برخی بر این باورند که روند انتصابات در سطح استان به کندی پیش می رود.

- افرادی که در حال حاضر هستند ازجمله دوستان ما محسوب می شوند و تاجائی که امکان دارد از این ظرفیت ها استفاده می کنیم، جائی هم که نیاز باشد تغییر ایجاد می کنیم.

* مازندنومه: درخصوص انتقاد آیت الله هاشمی رفسنجانی از تغییرات کند در سطح استانداران کشور، چه نظری دارید؟

- استان ما استان خوبی هست و دراین زمینه مشکلی نداریم.

* مازندنومه: با توجه به این مطلب که برنامه 2 ماهه ای را وزیر کشور از شما خواسته، بفرمایید این برنامه درچه مرحله ای است؟

- ما در حال اجرای برنامه ستادی هستیم و درصددیم زودتر از 2 ماه این برنامه را اجرائی کنیم.