شنبه 20 مهر 1392-13:38

آجدانی در استانداری/ مشاور فرهنگی و رسانه ای استاندار حکم گرفت

طی حکمی از سوی ربیع فلاح -استاندار مازندران- لطف الله آجدانی -مورخ و روزنامه نگار آملی- به عنوان مشاور فرهنگی و رسانه ای استاندار معرفی شد+رزومه آجدانی


مازندنومه: امروز استاندار مازندران برای مشاور دوم خود نیز حکم زد و لطف الله اجدانی را به عنوان مشاور فرهنگی و رسانه ای تعیین کرد. در این حکم آمده:

«آقای لطف الله آجدانی

نظر به سوابق و فعالیت های جنابعالی در امور فرهنگی و رسانه ای در سطوح ملی و منطقه ای، شما را به عنوان مشاور فرهنگی و رسانه ای خود منصوب می نمایم.

امید است در راستای تقویت مصالح نظام و منافع ملی و پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید در انجام مسئولیت ها و وظایف محوله موفق باشید.

ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران»

به گزارش مازندنومه، لطف الله اجدانی متولد 1343 آمل است او مدرک فوق لیسانس تاریخ را سال 1374 از دانشگاه شهید بهشتی تهران دریافت کرد و از سال 1370 به استخدام رسمی آموزش و پرورش درامده است.

آجدانی از سال 1374 در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان تدریس می کند و از سال 1373 نیز صاحب امتیاز و مدیر مسوول نشریه سراسری دریچه بوده است.

در رزومه او سردبیری هفته نامه استانی هراز در سال 1378 ، مشاور رییس سازمان آموزش و پرورش استان مازندران در سال 1388، برگزیده معلم نمونه کشور در سال 1387 ، برگزیده مفاخر و نخبگان علمی و فرهنگی مازندران در سال 1388 ، برگزیده نویسنده بهترین کتاب سال فرهنگیان استان مازندران در سال 1388 ، نامزد بهترین نویسنده مقالات سیاسی کشور در نهمین و سیزدهمین جشنواره بین المللی مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برگزیده بهترین نویسنده و رتبه اول  مقالات سیاسی کشور در دومین جشنواره مطبوعات کشور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیده می شود.

او کارشناس ارشد مسایل تاریخی و سیاسی و فرهنگی در رسانه ملی است و دهها سخنرانی در مراکز دانشگاهی کشور و همایش های ملی و بین المللی انجام داده است.

آجدانی ده ها مناظره رادیویی و تلویزیونی در رادیو گفت و گو ، شبکه 4 سیما و شبکه جهانی پرس تی وی انجام داده، از جمله مناظره با پروفسور منوچهر آشتیانی، پروفسور احسان نراقی، عباس سلیمی نمین ، دکتر موسی نجفی ، دکتر موسی حقانی ، دکتر یعقوب توکلی، دکتر حجت الاسام احمد رهدار و دکتر غلامعلی حداد عادل.

تالیف و انتشار بیش از 400 مقاله، مصاحبه و نقد در مطبوعات کشور، نیز تالیف و انتشار کتاب های علما و انقلاب مشروطیت ایران {نشر اختران و نشر کتاب آمه } روشنفکران ایران در عصر مشروطیت {نشر اختران} اندیشه های سیاسی در عصر مشروطیت {نشر علم} و احترام نامه {نشر سپنتا} از جمله فعالت های علمی و فرهنگی آجدانی محسوب می شود.

او به صورت داوطلبانه حدود 23 ماه در جنگ حضور داشت و در انتخابات اخیر هم رییس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در شهرستان آمل بود و هم اکنون عضو هیات رییسه و سخنگوی کانون تدبیر و امید استان مازندران است.

گفتنی است لطف الله آجدانی جدی ترین گزینه مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در دولت تدبیر و امید محسوب می شود.