دوشنبه 29 مهر 1392-15:53

به زودی برگزار می شود؛ اولین ملاقات استاندار با رسانه ها

لطف الله آجدانی از هم اندیشی ربیع فلاح با اهالی رسانه خبر داد/ نخستین دیدار و هم اندیشی بزرگ رسانه ها با استاندار مازندران در آبان ماه برگزار می شود.


مازندنومه: مشاور فرهنگی و رسانه ای استاندار مازندران اظهار داشت: با توجه به ضرورت هم اندیشی و تعامل اصحاب قلم و رسانه ها با استاندار در راستای کاهش مشکلات اهالی مطبوعات و رسانه های استان و توجه بیشتر به حقوق و مطالبات آنان، از استاندار مازندران درخواست شد تا در فضای هم اندیشی، نسبت به تعامل سازنده مسوولان و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی و اهالی مطبوعات، مدیران و سردبیران و جمعی از خبرنگاران فعال استان و نیز مسوولان نهادهای صنفی مطبوعات و رسانه های مجازی اقدام شود.

لطف الله آجدانی افزود: استاندار مازندران با استقبال از این پیشنهاد و درخواست، علاقه مندی و آمادگی کامل خود را برای برپایی چنین نشست و دیداری با اهالی مطبوعات و رسانه ها و تلاش خود برای کاهش مشکلات آنان و تقویت فضای هرچه مطلوب تر برای  فعالیت  مطبوعات و رسانه های استان اعلام کرد.

 به گفته آجدانی در این نشست و هم اندیشی بزرگ در مازندران که به زودی و در آبان ماه برگزار خواهد شد، از مدیران و مسوولان همه ی روزنامه ها و هفته نامه های مکتوب و نیز رسانه های مجازی فعال استان، دعوت و هماهنگی خواهد شد.

به گزارش مازندنومه، مشاور فرهنگی و رسانه ای استاندار مازندران تاکید کرد: ما معتقدیم هم رسانه ها و هم دستگاه های اجرایی نیازمند هم اندیشی بیشتر برای تعامل هرچه کارآمدتر در راستای بهبود فضای رسانه ای در استان هستند.

وی افزود: این گونه هم اندیشی ها زمینه را برای درک هرچه  شفاف تر و درست تر و متقابل اهالی مطبوعات و رسانه ها و مدیران و مسوولان اجرایی ازحقوق و وظایف متقابل و همکاری های مناسب تسهیل و تسریع خواهد کرد.

آجدانی همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به روحیه فرهنگ پرورانه و هنر دوستانه ی دکتر ربیع فلاح و تاکید ایشان برای کاهش مشکلات اهالی مطبوعات و فرهنگ و هنر، حداکثر ظرفیت های مناسب قانونی و اجرایی برای توسعه و پیشرفت  فضای مطبوعاتی و رسانه ای و نیز تعالی فرهنگ و هنر درمازندران فراهم شده است

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با همراهی هرچه گسترده تر اهالی فرهنگ و هنر و مطبوعات و رسانه های مازندران با استاندار، از این فضای مناسب به عنوان طلیعه ی یک فرصت بسیار مناسب برای کاهش مشکلات  مطبوعات و فرهنگ و هنر در استان و تحقق هرچه بیشتر حقوق و مطالبات قانونی و مدنی اهالی آن بهره گرفت.