پنجشنبه 2 آبان 1392-13:52

جز تعارفات اصلاح طلبانه، حرف تازه ای نبود!

از نشست اصلاح طلبان مازندران با استاندار چه چیزی برخاست؟/ اصلاح طلبان نشان دادند برای توسعه و پیشبرد استان، چیزی در چنته ندارند و هر چند پشت سر حرف ها و ادعاهایی را مطرح می کنند، در جلسه رو در رو با مقامات ارشد استان، جز فرصت سوزی و رد و بدل کردن تعارفات مرسوم و اعلام حمایت های کاذب از استاندار -بدون ذکر کاستی ها و ارایه راهکارها- حرف تازه ای برای گفتن ندارند.


مازندنومه: ساعت 3 تا 5 عصر عصر چهارشنبه اول آبان، سالن شورای اداری استانداری مازندران شاهد نشست بیش از یکصد نفر از اصلاح طلبان مازندران با استاندار بود.

در این جلسه که در آن تعدادی از چهره های فعال و شناخته شده اصلاح طلب از جمله  ابوالقاسم روحی ، مهدی احمدی فولادی، حجت الاسلام عبدالصمد زراعتی و... چند بانوی اصلاح طلب حضور داشتند، برخی اصلاح طلبان دقایقی چند به سخنرانی پرداختند.

 از سوی دیگر احسانی -معاون برنامه ریزی استاندار- و علیرضا یونسی -معاون سیاسی و امنیتی استاندار- نیز از دیگر سخنرانان این گردهمایی بودند. دکتر ربیع فلاح نیز آخرین سخنران این نشست بود.

به گزارش مازندنومه، علی رغم این که در خارج از ساختمان استانداری، اصلاح طلبان به برخی رویه های استاندار و منسوبان او اشکال هایی گرفته اند، خود را شریک بازی نمی بینند و از این منظر سخت گلایه مندند و در حالی که پیش بینی می شد اصلاح طلبان حاضر در این نشست به طرح مسایل و موضوعات راهبردی در باره تحولات مدیریتی در استان و ضرورت سرعت بخشیدن به تحقق گفتمان و برنامه های دولت تدبیر و امید در مازندران و دغدغه های پیش روی بپردازند، جز برخی نکات صریح یکی از سخنرانان مبنی بر ضرورت خانه تکانی مدیریتی در استانداری و استان مازندران،نیز ایجاد فضای هرچه مناسب تر برای بهره گیری از افراد شایسته همسو با دولت تدبیر و تغییر مدیران ناکارآمد ضد گفتمان ها و سیاست های دولت تدبیر و امید، غالب سخنران به تعارفات در اظهار حمایت خود از استاندار بسنده کردند!

برخی نیز به شیوه ای و از موضوعاتی سخن گفتند که به نظر می رسید می خواهند به عنوان گزینه اصلی برای تصدی پست مورد نظر، خود را فردی مناسب برای به دست آوردن آن پست نشان دهند.

با پایان  این نشست و برخاستن حاضران در آن برای خروج از سالن، تنها چیزی که برنخاست دستاوردهایی بود که از چنین نشست هایی برای آسیب شناسی وضعیت موجود و اصلاح آن به سود تقویت تحولات مدیریتی کارآمد در استان انتظار می رود.

فحوای این جلسه آن بود که اصلاح طلبان نشان دادند برای توسعه و پیشبرد استان، چیزی در چنته ندارند و هر چند پشت سر حرف ها و ادعاهایی را مطرح می کنند، در جلسه رو در رو با مقامات ارشد استان، جز فرصت سوزی و رد و بدل کردن تعارفات مرسوم و اعلام حمایت های کاذب از استاندار -بدون ذکر کاستی ها و ارایه راهکارها- حرف تازه ای برای گفتن ندارند.