جمعه 3 آبان 1392-0:39

گرامیداشت روز مازندران در تهران

به مناسبت روز مازندران، پنجمین جشنواره شعر و موسیقی مازندران در تالار وحدت برگزار می شود/ با توجه به همزمانی روز مازندران با ماه محرم الحرام،امسال این جشنواره در روز سه شنبه مورخ 7 آبان 1392 از ساعت 19 تا 22:30 در تالار وحدت تهران برگزاری می شود.


مازندنومه، سید حسن موسوی چلک، دبیر پنجمین جشنواره شعر و موسیقی مازندران: چهارده آبان در شورای فرهنگ عمومی، به عنوان روز مازندران نامگذاری شده است. این نامگذاری به مناسبت روز بیعت مازندرانی ها با علویان در روستای سعیدآباد رویان صورت گرفته است.

به همین مناسبت و به مناسبت جشن تیرگان(تیرما سیزه)موسسه فرهنگی و هنری پارپیرار با همکاری موثر  بنیاد هم اندیشی تبری، پنجمین جشنواره شعر و موسیقی مازندران را برگزار می کند.

 با توجه به همزمانی روز مازندران با ماه محرم الحرام،امسال این جشنواره در روز سه شنبه مورخ 7 آبان 1392 از ساعت 19 تا 22:30 در تالار وحدت تهران برگزاری می شود.

تجلیل از پیسکسوتان عرصه فرهنگ و هنر مازندران، اجرای گروه موسیقی شواش به سرپرستی استاد احمد محسن پور و خوانندگی آقای محمدابراهیم عالمی،اجرای گروه موسیقی پارپیرار به خوانندگی آقایان علی امیر قاسمی و پرویز  سیاه دشتی، اجرای نماوای آرش کمانگیر توسط گروه آیینی پارپیرار و اجرای مراسم آیینی تیرماه سیزده شو از جمله برنامه های این جشن است.

شعر خوانی توسط آقایان فرهود جلالی کندلوسی، افشین علا و علی حسین نژاد بخش دیگر این جشنواره است.


علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت به گیشه تالار وحدت و یا موسسه فرهنگی هنری پارپیرار(66908810-66564365) مراجعه کنند.