شنبه 4 آبان 1392-22:23

دبیرکلی بنیاد تدبیر و امید ایرانیان به مازندران رسید

دکتر محرمعلی خداوردی، اهل منطقه نور مازندران، از اعضای هیات رییسه بنیاد تدبیر و امید ایرانیان است که از سوی شورای مرکزی، به دبیر کلی این بنیاد برگزیده شد+عکس


مازندنومه: با تلاش و پی گیری های  دکتر محرمعلی خداوردی -عضو هیات رییسه کانون تدبیر و امید مازندران- و نشست های متعدد و هماهنگی های انجام شده با روسای ستادهای کل کشور، بنیاد تدبیر و امید ایرانیان در کشور هیات رییسه و شورای مرکزی خود را شناخت.

محرمعلی خداوردی اهل منطقه نور مازندران از اعضای هیات رییسه بنیاد تدبیر و امید ایرانیان است که از سوی شورای مرکزی، به دبیر کلی این بنیاد برگزیده شد.

دکتر خداوردی(نفر اول سمت چپ)

گفتنی است در استمرار جلسات و هم اندیشی های شورای مرکزی این بنیاد با مسوولان بلند پایه دولت تدبیر و امید، هیات رییسه و شورای مرکزی این بنیاد هم اندیشی ها و نشست هایی را با حجت الاسلام دکتر علی یونسی -معاون فقهی و حقوقی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام- در محل آن مرکز و نیز با خانم شهیندخت مولاوردی -معاون رییس جمهوری- برگزار و درباره مسایل مهم کشور و اهداف و برنامه های این بنیاد  گفت و گو و تبادل نظر کردند.

خاطرنشان می کنیم بنیاد تدبیر و امید ایرانیان در راستای گسترش تشکیلات سازمانی خود در کشور، به زودی در همه ی استان ها و شهرها و مناطق به عضو گیری خواهد پرداخت.