يکشنبه 3 آذر 1392-14:30

نیاز آذری: توقف تحریم ها جزو اقدامات ارزنده 100 روزه دولت است

 نماینده بابل گفت:  توافق و مذاکرات ژنو 3 پیروزی ملت ایران اسلامی بود/برداشتن تحریم ها و توقف تحریم های بیشتر را از اقدامات ارزنده دولت طی 100 روز فعالیت است.


مازندنومه:حسین نیازآذری -نماینده بابل- در جلسه علنی امروز یکشنبه گفت: توافق و مذاکرات ژنو 3 پیروزی عزت مندانه ملت ایران اسلامی بوده است.

این نماینده مجلس پیروزی و توافق هسته ای را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، دولت تدبیر و امید، و مردم انقلابی تبریک گفت و آن را دستاورد عظیم ملت مقاوم ایران اسلامی و همت مجدانه دستگاه دیپلماسی کشور در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های کلی نظام خواند و حمایت خویش را از روند مذاکرات و توافق هسته ای اعلام داشت.

عضو بابلی خانه ملت با اشاره به آثار مثبت و ارزشمند مذاکرات ژنو 3 و به رسمیت شناختن حقوق هسته ای ایران توسط جامعه جهانی، ابراز امیدواری کرد گام های اعتمادساز ایران همراه با برنامه غنی سازی منجر به توسعه و تقویت فعالیت های علمی، صنعتی و اقتصادی شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان ساخت موضع عزت مندانه و نرمش قهرمانانه دستگاه دیپلماسی کشور همراه با مقاومت و ایستادگی مردم موجب دستیابی به فرصت های اعتمادساز در عرصه ی بین المللی شده است.

عضو کمیسیون "کشاورزی، آب و منابع طبیعی" برداشتن تحریم ها و توقف تحریم های بیشتر را از اقدامات ارزنده دولت طی 100 روز فعالیت برشمرد و خاطرنشان ساخت: به نمایندگی از مردم شریف بابل حامی فعالیت ها و برنامه های کلان دولت تدبیر و امید خواهد بود.