يکشنبه 10 آذر 1392-23:44

اجازه ندهید ما را بیش از این دست به سر کنند

نامه حسین اسلامی ساروی به محمد علی نجفی/آقای دکتر نجفی که معاون رییس جمهور هستید گوش کنید، بخوانید، مطالعه کنید، من به زودی با خرواری از این مدارک به دفتر شما خواهم آمد/دو تا اطاق که در بابل و دو تا اطاق در ساری را با جوراب پشمی و شال گردن پر کردند که بگویند ما موزه داریم، دروغ گفتند+سند


مازندنومه، حسین اسلامی ساروی: به حضرت عباس نه اینکه حالا آقاي رحیم مشائی رفت و آقاي احمدی نژاد، آمارهایش دارد یکی یکی رو می شود، من هم به میدان آمده باشم.

زمان آغازین کار آقاي احمدی نژاد سخت ترین نامه را نوشتم و گرفتاری هم کشیدم، به اشاره می گویم آن نامه سرگشاده از بابلسر تا رامسر( ویلا داریم و...داریم!) دروغ که نگفتم، اما من می دانستم که رحیم مشائی برای مازندران در راه رضای خدا کار نمی کند.

من می دانستم که رحیم مشائی به مازندران راست نمی گوید. می دانستم که او دارد رامسر بازی می کند، معلوم بود که این کار فتنه است و در مازندران دارد فتنه می شود.

معلوم بود که این فتنه ی استان سازی و جدایی طلبی از کجا است. معلوم بود چه کسانی چرا و با چه قیمتی سینه زن علم چه کسی هستند.

آن روز مدرک و اسناد مربوط به این فتنه را نداشتم، به من نمی دادند، او که گويا خودش را نماینده ی امام زمان هم جا می زد، ریش و قیچی دستش بود.

خدا را شکر که ماه زیر ابر تا ابد پنهان نمی ماند. آن روز فریاد می زدم که بابا میراث فرهنگی یک اداره ی ضد میراث فرهنگی است.

اکثر مقالات من شکوه و شکایت از دست میراث فرهنگی بود. خسته ام کردند، اصلاً کور وکر ولال شده بودند، چون پشت آنها به دفتر رئیس جمهوری وقت گرم بود.

حالا امروز مدرک کامل یک خیانت را دارم ،واقعاً یک خیانت است .بقیه را بعداً رو خواهم کرد.

آقای دکتر نجفی که معاون رییس جمهور هستید گوش کنید، بخوانید، مطالعه کنید، من به زودی با خرواری از این مدارک به دفتر شما خواهم آمد.

میراث فرهنگی صدها میلیون تومان پول این ملت را داد که مطالعه کند تا بگوید موزه بزرگ منطقه ی شمال کشور را کجای شمال بزنند؟چرا؟به چه دلیل؟

شرکت(محیط اندیش پایدار )را خوب می شناسید. در جدول شماره 3صریحا نمره و امتیاز به ساری و بهشهر و رامسر و بابل داد.

در این کارنامه، ساری با بیشترین امتیاز یعنی33 و رامسر با 20 امتیاز معرفی شدند، اما در جدول شماره ی4، موزه بزرگ منطقه شمال کشور با اینکه اعلام شده بود بهترین مکان موزه منطقه ای، جاده( ساری فرح آباد)است با اعمال نظر ریاست سازمان میراث فرهنگی وگردشگری تغییر کرد و به رامسر رفت.

این واژه(اعمال نظر )یعنی تقلب ،یعنی خیانت،یعنی ريختن صدها میلیون تومان پول کارشناسی توی سطل زباله، یعنی مشائی بازی، یعنی ایجاد تفرقه، یعنی از طریق دادگستری می توانم اعلام جرم کنم،  دادستان هم که مدعی العموم است می تواند پیگیری کند و تازه لیاقت این را هم نداشتند که موزه بزرگ منطقه ای شمال کشور را که از ساری گرفتند و به رامسر بردند حالا در رامسر آن را بسازند، فقط بین مردم منطقه حرف و حدیث درست کردند.

مردم رامسر و ساری چه تقصیری دارند؟ فتنه از رحیم بود. آقای دکتر نجفی ،آقای معاون رییس جمهوری، من صدها صفحه نقشه مصّوب ،آزمایش خاک ،کروکی زمین،تحویل حدود سه هکتار از بهترین زمین های باغ موزه دفاع مقدس در حاشیه تجن ساری  و نقشه های کامل را با هزینه های برآورد شده خدمت شما خواهم آورد.

قطعاً نمایندگان ساری با من همراه خواهند شد. تعارف ندارم. همین جا به آقایان شجاعی و دامادی اعلام می کنم،این قضیه باید روشن بشود!

 تا کجا باید ما خون دل بخوریم؟ تا کجا باید سکوت کنم؟ جانم به لب رسید؟ دارم خفه می شوم!

آقای دکتر نجفی خوب گوش کنید، من اجازه نمی دهم بیشتر از این ما را مسخره کنند. این خیانت میراث به بازی گرفتن حریم حرمت مازندران و بی معرفتی نسبت به ساری است.

 حالا متوجه می شوید که چرا مازندران تنها استان بدون موزه کشور است؟ حالا ننگ این مسئله که ساری تنها مرکز استان بدون موزه کشور است را متوجه شدید؟

دو تا اطاق که در بابل و دو تا اطاق در ساری را با جوراب پشمی و شال گردن پر کردند که بگویند ما موزه داریم، دروغ گفتند، تازه موزه کندلوس به شما ربطی ندارد، یک کار شخصی است. میراث چرا آن را به حساب خودش می گذارد؟ این هم از آن دروغ هاست که می زدند.

استاد نجفی، شما قبل از اینکه یک معاون رئیس جمهوری یا وزیر باشید ، یک استعداد درخشان و نابغه هستید. من با شما در آموزش و پرورش کار کردم. اجازه ندهید ما را بیش از این دست به سر کنند.