پنجشنبه 14 آذر 1392-1:2

روزی که ورق برگردد!

به بهانه تخريب مشاور استاندار توسط بعضي از رسانه نماها/دوستان، كاسه داغ تر از آش شده اند! حضور اين رزمنده و بسيجي نمونه كه نداي رهبر و ولي خود را لبيك گفته و داوطلبانه بيش از دوسال در جبهه هاي حق عليه باطل جنگيده – منظورهمان زماني است كه شماها در كلاس درسي كه امثال آجوداني ها براي تان امن ساخته بودند بابا آب داد مي نوشتيد— آب سردي است بر حال گر گرفته و بي تاب تان كه با هنجار شكني رسانه اي سعي مي كنيد دقايقي خود را مطرح کنید.


مازندنومه؛ یادداشت مهمان، امير رضا مدني : چندي است كه برخی رسانه هاي استان، با هدفي مشخص و البته سابقه اي مشخص تر، اقدام به تخريب و شايع پراكني و استفاده نابجا از تريبون خود بر عليه مشاور رسانه اي استاندار نموده اند كه لازم است، تذكراتي جهت تنوير افكار عمومي و صد البته عاقبت به خير شدن متوليان اين رسانه ها(كه چه عرض كنم،‌ وسيله خبر پراكني) ارائه کنم.

1. مشاور رسانه اي استاندار، با تاييد شخص استاندار و صد البته دستگاه هاي ذيربط در اين پست گمارده شده و مطمئناً اين دوستان از شمايان بر ميزان ولايت مداري و ولايت پذيري و صلاحيت آقاي آجوداني بيشتر واقف هستند؛ پس استفاده از تيترهاي غير واقعي و شبهه برانگيز نشان از عدم اطلاع شما از روند انتصاب اين گونه پست ها دارد، كمي بر دانش خود بيفزايد.

2. آجوداني، فردي است مومن و متعهد كه به عنوان معلم و استاد در حال تربيت نسل جديد انقلاب است و چنانچه خدشه اي در اعتقادات مذهبي و ديدني وي وجود داشت، مطمئناً تاكنون ايشان مورد تاييد جهت حضور در اين جايگاه رفيع نبودند.

 حال ديگر نيازي نيست كه به انتخاب ايشان به عنوان معلم نمونه كشوري و برگزيده شدن شان به عنوان مفاخر علمي و فرهنگي استان مازندران اشاره اي داشته باشيم.

 3. حضور چندين باره استاد آجوداني در سازمان صدا و سيما به عنوان كارشناس و درج مطالب ايشان در روزنامه هاي مختلف كشوري و استاني، خود گواه ديگري است بر بطلان مطالب كذب رسانه نماهایی كه متاسفانه بدون داشتن اطلاعات كافي و تحت تاثیر جو سازي اطرافيان، علاوه بر توهين به اندك مخاطبان شان ، زمينه بي اعتمادي آنان را نيز فراهم نموده اند.

4- دوستان، كاسه داغ تر از آش شده اند! حضور اين رزمنده و بسيجي نمونه كه نداي رهبر و ولي خود را لبيك گفته و داوطلبانه بيش از دوسال در جبهه هاي حق عليه باطل جنگيده – منظورهمان زماني است كه شماها در كلاس درسي كه امثال آجوداني ها براي تان امن ساخته بودند بابا آب داد مي نوشتيد— آب سردي است بر حال گر گرفته و بي تاب تان كه با هنجار شكني رسانه اي سعي مي كنيد دقايقي خود را مطرح کنید.

 سرانجام اينكه عزت و شرف انساني حكم مي كند كه آدمي به دور از هر گونه سفسطه و با واقع بيني، اخبار و مطالب را درج کند و اصول بي طرفي را رعایت کند.

مغرور مشو از اينكه خواندي ورقي / زان روز بترس كه ورق برگردد