دوشنبه 18 آذر 1392-1:4

تاخیر 20 روزه در پرداخت حقوق کارگران شهرداری

نقیبی: قرار نبود تاخیر شود

جلساتی که بدون حضور خبرنگاران برگزار می‌شود، شیرین است/شهردار قول داده بود بیست و  پنجم هر ماه حقوق کارکنان شهرداری واریز شود و قرار نبود فقط حقوق عمارت‌نشینان در زمان مقرر پرداخت شود/ تعدادی از کارگران شهرداری، حقوق خود را با تاخیر 20 روزه دریافت می‌کنند(گزارش جلسه شورای شهر ساری+عکس)


مازندنومه، کلثوم فلاحی: علی‌اکبر ذلیکانی در جلسه علنی شورای شهر ساری در واکنش به سخنان مسعود پیری که در نطق پیش از دستور خود گفته بود:«یکی از همکاران شورا عنوان کرده فروش فیلم‌های جلسات و نشست‌‌های شورا، به صدا و سیما خالی از لطف نیست»، اظهار داشت: جلساتی که بدون حضور خبرنگاران برگزار می‌شود، شیرین است.


این عضو شورای شهر ساری، ادامه داد: اگر این فیلم‌ها را به عنوان درآمد پایدار به صدا و سیما بفروشیم، در فیلم‌های مهران مدیری تخته می‌شود.

ذلیکانی با اشاره به اینکه این فیلم‌ها واقعا خنده‌دار و شیرین است، گفت: بعضا دل را می‌زند.

وی در بخش جدی‌تر سخنان خود، اظهار داشت: این اراده برای اصلاح روند ناصواب موجود در شهرداری وجود دارد.

عضو شورای شهر ساری با اشاره به اتمام پروژه‌های در دست ساخت شهرداری، یادآور شد: به جای تعریف پروژه جدید، باید این پروژه‌ها را تکمیل کنیم.

وی با بیان اینکه بعضی از پروژه‌های شهرداری باید در اولویت قرار گیرد، گفت: پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی با اینکه 400 میلیارد تومان هزینه دارد اما باید در اولویت قرار گیرد.

دیگر عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه آیا نگران تنظیم بودجه باید باشیم یا نظارت بر مصرف بودجه، اظهار داشت: شهرداری چه اندازه در مسیری که بودجه را تصویب کردیم کار می‌کند؟



فرامرز نقیبی تصریح کرد: ردیف‌های بودجه‌ای که برای ما ضروری بود تا مشکل مردم حل شود ریالی صورت نگرفت.

وی گفت: بحث نظارتی ما در بودجه، ضعیف است و شهرداری هرگونه که می‌خواهد بودجه را هزینه می‌کند.

نقیبی با بیان اینکه شهردار قول داده بود بیست و  پنجم هر ماه حقوق کارکنان شهرداری واریز شود، ادامه داد: قرار نبود فقط حقوق عمارت‌نشینان در زمان مقرر پرداخت شود.

وی یادآور شد: تعدادی از کارگران شهرداری، حقوق خود را با تاخیر 20 روزه دریافت می‌کنند.



رئیس شورای شهر ساری در این نشست، گفت: صحن شورا دارای احترام است.

جمال باقری تصریح کرد: مسائل و کارها قبل از مطرح شدن در صحن علنی، بررسی شوند.

گفتنی است در این نشست، هشت عضو شورا با ادغام سازمان تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی موافقت کردند و با تاسیس دانشگاه توسط شهرداری ساری هم موافقت نشد.