يکشنبه 8 دی 1392-23:45

آشفته بازار در فرمانداری میاندورود

قادری: فرمانداری را پادگانی اداره می کردند!

گزارش + عکس از دیدار فعالان ستاد انتخاباتی سابق دکتر روحانی در میاندورود با فرماندار


 مازندنومه، محمد اسماعیل بخشی سورکی: عصر یکشنبه جمعی از اعضای ستاد انتخاباتی سابق دکتر روحانی در شهرستان میاندرود با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

 در این جلسه علی کریمی - رییس ستاد سابق اصلاح طلبان دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری- اظهار داشت:منطقه میاندرود مشکلات زیادی دارد و از اینکه در این شرایط جناب قادری پذیرفتند که به این منطقه بیایند از ایشان تشکر می کنیم.

 وی با اشاره به حدیث منزلت و جایگاه امیرالمومنین (ع) در نزد پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت:این جایگاه به علت امانتداری و صداقت حضرت علی (ع) بوده است و تنها انتظار ما از فرماندار محترم این است که مشاورانی امین برای ایشان باشیم.

کریمی با یاد کردن از جانباز شهید حاج حمید حجت نیا تصریح کرد:وی با تمام مجروحیت و بیماری که به دلیل عارضه شیمیایی و وجود ترکش های دوران دفاع مقدس در بدن داشت به صورت فعال در عرصه انتخابات شرکت داشت، به طوری که حتی وسایل و ظروف خانه خود را برای استفاده اعضای ستاد به محل ستاد انتخاباتی دکتر روحانی آورد.

وی با اشاره به درخشش خوب منطقه میاندرود در انتخابات اخیر ریاست جمهوری اظهار داشت:با وجود اینکه تا چند روز مانده به انتخابات یک بنر و پارچه از دکتر روحانی در منطقه وجود نداشت اما شعار تدبیر و امید با اقبال مردم مواجه شد.

* اگر روحانی انتخاب نشده بود جای این بچه ها کجا بود؟

 علی هادی نژاد - معاون ستاد انتخاباتی سابق اصلاح طلبان حامی دکتر روحانی  در میاندرود - هم در این مراسم ابراز داشت:امیدواریم انتصاب جنابعالی منشا تحولات در منطقه باشد.

 وی گفت: در کویر تبلیغات انتخاباتی و در جایی که صحبت از آیت الله هاشمی و دفاع از خاتمی مظلوم هراس در دلها ایجاد می کرد، دوستان ما جرات کردند و وارد صحنه شدند.

هادی نژاد تصریح کرد:امیدواریم تا روحیه عشق، امید به زندگی و سازندگی به مردم باز گردد و بساط دغل و دروغ از جامعه برچیده شود.

 وی با بیان اینکه مردم و جوانان تحقق این آرمان ها را در شعار دکتر روحانی دیدند افزود:دوستان و جوانان با صداقت و راستگویی وارد عرصه شدن و از آبروی خود در این راه مایه گذاشتند.

معاون ستاد انتخابات سابق دکتر روحانی در میاندرود با بیان اینکه در شهر سورک با وجود حمایت های خاص از یک رقیب انتخاباتی دیگر 70درصد آرا به سبد دکتر روحانی ریخته شد، افزود: نامزدهای دیگر انتخابات ریاست جمهوری با آن همه هزینه و ریخت و پاش تنها 30 درصد رای سورک را به خود اختصاص دادند.

هادی نژاد اظهار داشت:در شهرستان میاندرود نیز بیش از 63 درصد آرا به دولت تدبیر و امید اختصاص یافت و این در حالی بود که همه هزینه های انتخاباتی ستاد دکتر روحانی در این شهرستان را خود مردم تقبل کردند و ما ریالی از ستاد مرکزی استان در این مورد کمک نگرفتیم.

وی ادامه داد:این دوستان آبروی خود را هزینه کردند، اما اگر آقای روحانی انتخاب نشده بود جای این بچه ها کجا بود؟

هادی نژاد با بیان اینکه امروز شاهدیم که کسانی که چشم دیدن حتی عکس آقای دکتر روحانی را نداشتند داعیه دار تدبیر و امید هستند افزود:بحث سهم خواهی نیست اما انتظار ما این است که مسئولان برای رای مردم احترام قایل شوند چرا که ما و همه دوستان به مردم قول تغییر داده ایم .

معاون ستاد انتخابات سابق دکتر روحانی در میاندرود گفت:خواهش ما از شما این است که اگر قرار است تصمیمی برای میاندرود اتخاذ شود، با محوریت این دوستان باشد.

* باید کار را به دست انسان های کاردان سپرد

مرتضی علیزاده - رییس ستاد مرکزی انتخابات گذشته در شهر سورک- نیز گفت:طبق سفارش امیرالمومنین(ع) باید کار را به دست انسان های کاردان سپرد و باید توجه کرد که در انتخاب مدیران اشتباهات دوره قبل تکرار نشود.

علیزاده با بیان اینکه پرورش و رشد مدیران جوان باید در دستور کار قرار گیرد افزود:باید دقت شود که از وجود جوانان در کنار انسان های خبره و باتجربه استفاده شود تا کارایی لازم را داشته باشد.

 در ادامه این نشست اعضای جلسه به بیان نظرات خود پرداختند و مسایلی از قبیل مشکلات مربوط به کشاورزی، بیکاری، استفاده نکردن از نیروهای غیربومی جهت کار در شرکت های منطقه، حذف بخشی نگری و وحدت شهرستان، فاصله تصاعدی شهرستان به لحاظ توسعه اقتصادی با مرکز استان و دیگر شهرستان های استان، بهره گیری و تربیت نیروهای انسانی، به کار گیری مشاوران کارآمد، ایجاد منابع درآمد پایدار برای شهرستان و تشکیل کارگروه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و ....مطرح و پیشنهادهایی ارائه شد.

 

 * از چارچوب اعتدال خارج نخواهیم شد

 ارسطو قادری-فرماندار میاندرود- اظهار داشت: بداخلاقی های سیاسی و انسانی در طول این مدت دامنگیر ما هم بوده است و در طول این سال ها رفتارهای خارج از عرف زیادی بر ما روا داشتند.

 وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کشور انتظارات در عملی کردن مسائل اجرایی مانند سالهای قبل نیست افزود:ما تابع سیاست های دولت تدبیر و امید هستیم و از چارچوب اعتدال خارج نخواهیم شد.

 قادری با اشاره به اینکه در طول مسیر انقلاب ضربات سنگینی از جریان های سیاسی خورده ام، ابراز داشت:توصیه من به همه دوستان این است که سعه صدر و آستانه تحمل خود را بالا ببرند.

فرماندار میاندرود گفت:بنده آشفته بازاری را تحویل گرفتم که به صورت پادگانی در آن اعمال مدیریت می شد به طوری که تنها در روزهای سه شنبه در اتاق فرماندار به روی مردم باز بود.

 وی ادامه داد:مردم با رای به دولت تدبیر و امید خواستار تغییر در مدیریت کشور می باشند و بنده همان طور که به روسای ادارات گفته ام حامی مردم هستم و خط و مشی دولت را ادامه خواهم داد.

 قادری به بازدید خود از چند روستای میاندرود اشاره کرد و گفت:متاسفانه وعده های زیادی به مردم داده شده است که عملی نشد و مردم هم از مسئولان توقع دارند.

 فرماندار دولت تدبیر و امید در میاندرود ادامه داد: وضع مدیریت شهرستان در حد صفر است و تلاش خواهم کرد تا به این اوضاع سر و سامان دهم چرا که حماسه سیاسی را مردم به وجود آوردند و ما باید تلاش کنیم تا در راستای ایجاد حماسه اقتصادی، جامعه و منطقه را مدیریت کنیم.